میم‌کوین پاپ‌کت (POPCAT) که بر بستر سولانا ایجاد شده، پس از شکل‌گیری الگوی نزولی و فشار فروش قابل توجه، در آستانه کاهش قیمت قرار دارد. این الگوی نزولی معمولاً زمانی ظاهر می‌شود که سایر ارزهای دیجیتال اصلی رشد قیمت چشمگیری را تجربه می‌کنند.

به گزارش رمز ارز نیوز، پاپ‌کت طی روزهای گذشته با افزایش قیمتی بیش از ۱۰۰ درصد توجه زیادی را به خود جلب کرد، اما اکنون به نظر می‌رسد که یک روند نزولی در پیش باشد.

در حال حاضر، قیمت این میم‌کوین با کاهشی ۱۳.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۹۰۷ دلار رسیده است. همچنین حجم معاملات آن کاهشی ۱۳.۷ درصدی داشته که نشان‌دهنده دوری گزیدن معامله‌گران از بازار به دلیل ترس از سقوط قیمت است.

تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهد کندل قیمت پاپ‌کت زیر سطح مقاومت ۱ دلار و کف دو روز گذشته بسته شده و وضعیتی نزولی بر بازار حاکم است.

بر اساس روند تاریخی، اگر کندل روزانه این میم‌کوین زیر سطح ۰.۹۵ دلار بسته شود، احتمالاً قیمت آن تا ۱۵ درصد کاهش یافته و به ۰.۸۰ دلار خواهد رسید. شاخص‌های آن‌چین مانند نسبت معاملات لانگ به شورت و کاهش شاخص سود باز معاملات آتی نیز این چشم‌انداز منفی را تأیید می‌کنند.

طبق گزارش کوین‌گلس (Coinglass)، نسبت پوزیشن‌های لانگ به شورت پاپ‌کت در سطح ۰.۹۳۳ قرار دارد که نشان‌دهنده احساسات نزولی میان معامله‌گران است.

همچنین، شاخص سود باز معاملات آتی طی ۲۴ ساعت گذشته ۷.۵ درصد کاهش یافته که نشان‌دهنده تسویه پوزیشن‌های لانگ به‌دلیل افت قیمت اخیر است. در حال حاضر، ۵۱.۷۲ درصد از معامله‌گران بزرگ پوزیشن‌های شورت دارند.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما