اخبار روز سینما

چرا همسر اول داریوش مهرجویی در مراسم ختم شرکت نکرد؟

داریوش مهرجویی و همسرش وحیدا محمدی فر چندی پیش جامعه ایران را شوکه کردند. داریوش مهرجویی از کارگردانان بزرگ سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی فر فیلمنامه نویس سرشناس هفته گذشته در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند. قاتل داریوش مهرجویی ظرف چند روز دستگیر شد و انگیزه قتل او و همسرش یک قرار شخصی و خانوادگی اعلام شد. پیکر داریوش مهرجویی و همسرش در خانه هنرمندان بهشت ​​زهرا تهران تشییع شد. داریوش مهرجویی او خالق فیلم های ماندگاری چون گائو، قنطورس و هامون است.

مراسم تشییع پیکر هنرمند فقید داریوش مهرجویی و همسرش در میان جمع کثیری از هنرمندان برگزار شد.

این در حالی است که دو فرزند (مریم و صفا) داریوش مهرجویی و همسر سابقش فریار جواهریان در این مراسم حضور نداشتند و عدم حضور آنها با سوالاتی همراه بود.

اعتماد آنلاین مدعی شد یک منبع آگاه گفت: دو فرزند و همسر سابق این هنرمند مقیم آمریکا هستند و هر چه تلاش کردند نتوانستند در مراسم خداحافظی شرکت کنند.

در همین حال خانم فریار جواهریان با انتشار متنی پیش از مراسم تشییع درگذشت داریوش مهرجویی را تسلیت گفت.

فریار جواهریان همسر اول داریوش مهرجویی (معمار برجسته) و مادر دو فرزند او مریم و صفا به قتل این کارگردان برجسته واکنش نشان داد.

«از همه خانواده، دوستان، آشنایان و دوستداران مهرجویی که پیام دادند مهر از ارسال تسلیت شما صمیمانه تشکر می کنم. چه پایان تلخی چه مرگ غم انگیز و ناشایست برای داریوش و وحیده… من در آستانه پیری هستم و هنوز از نبود مادر و پدرم رنج می کشم… وای بر مریم صفا و مونا! مونا کوچولو… چطور یک شب بچه یتیم شد…؟

چرا همسر اول داریوش مهرجویی در مراسم ختم شرکت نکرد؟

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا