اخبار روز

چرا همستر کمبت باز نمی شود؟ / آیا همستر کمبت کلاهبرداری بود؟

به گزارش رسانه بازتاب آنلاین پس از اعلام کارت های کمبو، ربات تلگرام همستر کمبت مجددا قطع شد. مشکل باز نشدن همستر کمبت چیست؟ حل میشه و کلاهبرداری نیست؟

بازی Hamster Combat در روزهای اخیر محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده است و تعداد بازیکنان آن از مرز 100 میلیون عبور کرده است. به نظر می رسد پس از اعلام کارت های کمبو روزانه و دریافت چندین کاربر، ربات همستر تلگرام دچار مشکل شده است! دلیل خرابی و باز نشدن بازی قبلی تلگرام چیست؟

فوری به ربات جایگزین همستر بپیوندید!

توجه: جایگزین ربات تلگرام همسترکمبت ربات تلگرام بلوم و CEX می‌باشد اگر هنوز شروع نکرده‌اید روی لینک های زیر کلیک کنید

عضویت در ربات تلگرام CEX عضویت در ربات تلگرامی DOTcoin ثبت نام در ربات بلوم

مشکل باز نشدن همستر کمبت چیست؟

در جدیدترین اخبار و مطالب مربوط به این بازی، تلگرامی را خواندیم که در آن همستر کامبت 1 میلیون سکه غیرقابل پاداش را از طریق کد مورس تحویل می دهد. با این حساب، علاوه بر کارت های ترکیبی 5 میلیون سکه، می توانید یک جایزه همستر با کد مورس دریافت کنید. در ادامه به توضیح علت اختلال می پردازیم.

علت خرابی و مشکل باز نشدن بازی تلگرام همستر کامبت چیست؟

امروز هفدهم خرداد در ماه 1403 پس از جذب بیش از 100 میلیون کاربر از طریق ربات تلگرام Hamster Combat، این بازی برای چند ساعت در دسترس بازیکنان قرار نگرفت و نگرانی هایی را در مورد آن ایجاد کرد. تیم توسعه و پشتیبانی همستر هیچ اطلاعیه ای در مورد این قطعی منتشر نکرد و به همین دلیل نگرانی ها تا رفع مشکل افزایش یافت.

در حال حاضر پس از ارائه 17 کارت ترکیبی خرداد ماه دوباره مشکل فنی عدم اتصال و باز شدن بازی با مشکل مواجه شده و باعث نارضایتی کاربران شده است. به احتمال زیاد دلیل اصلی قطع و وقفه، افزایش تعداد کاربران و عجله آنها برای اجرای بازی در زمان های خاص است. به نظر می رسد علت اصلی این وقفه، تعداد زیاد کاربران ایرانی دریافت کننده جایزه 5 میلیونی بوده است و این در حالی رخ داده که مهلت دریافت سه کارت فوق 24 ساعت است! (مانند زمانی که کارت های ترکیبی اعلام می شوند)

علت خرابی و مشکل باز نشدن بازی تلگرام همستر کامبت چیست؟

برخی از مخالفان بازی های تلگرامی که معتقدند با این نوع سرگرمی ها نمی توان درآمد کسب کرد، پس از شنیدن خبر خرابی ربات تلگرام، همستر کامبت را متهم به کلاهبرداری کردند، اما می دانیم که مشکلات فنی این نوع بازی ها به خصوص Hamster به دلیل توسعه زیرساخت ها هستند و ربطی به پروژه های تقلبی ندارند. پیشنهاد می کنیم تا زمان انتشار اطلاعیه رسمی در کانال انجمن صبور باشید و تا آن زمان در صورت امکان به جمع آوری سکه ادامه دهید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا