اخبار روز سینما

چرا هدیه بازند یا روژان نونخ دیگر در سریال دیده نمی شود؟


به گزارش شمانیوز؛ بعد از گذشت چند قسمت از فصل پنجم نون خا هنوز خبری از حضور هادیه بازوند در این سریال نبود و همین امر باعث ایجاد شایعاتی در فضای مجازی شد و برخی مدعی شدند این بازیگر از نون حذف شده است. به دلیل سریال «خا» یا توقیف هیچ گونه همکاری با وی صورت نگرفته است، این ادعا پس از آن مطرح شد که نام هادیه بازوند در تیتراژ سریال «نون خا» دیده شد و احتمالاً در قسمت های بعدی این سریال شروع به اجرا خواهد کرد. با این حال چند شبی از شروع فصل جدید سریال Noon.K می گذرد اما عدم حضور شخصیت روژان با بازی هادیه بازوند باعث شد تا شایعاتی مبنی بر وجود اختلافاتی بین سعید آقاخانی و این بازیگر مطرح شود. هادیه بازوند با انتشار تصویر بالا شعری منتشر کرد که به شایعات دامن زد و احتمالا تمامی اتفاقات اخیر را تایید کرد.

او نوشت:

من آن برگ مغروری هستم که از تشنگی می میرد

اما من با شرم به دنبال شبنم نیستم

من خاک زیر پایم هستم اما افتخار و غرور دارم

من مثل تاریکی تاریکم اما پر از نور هستم

قسمت پنجم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی سیستان و بلوچستان، کرمان، کردستان، تهران و … را پوشش می دهد. در استان ها فیلمبرداری شده و حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، پاشا جمالی، سعید آقاخانی و … در آن بازی می کنند. بازیگران شرکت کردند داخل.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا