به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، فیلم رکسانا ساخته پرویز شهبازی که سال گذشته نامزد بهترین فیلم جشنواره توکیو شد و بازیگر آن (یسنا میرطهماسب) نیز جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد. یکی یکی از گزینه های احتمالی ارائه آن در اسکار بود و با صدور پروانه نمایش و ثبت قرارداد نمایش در شورای صنفی نمایش ها به ریاست ایران مال، پیش بینی می شد در پاییز اکران شود.

اما در نهایت آن فیلم نماینده ایران در اسکار نبود و حالا تبلیغات فیلم نشان می دهد که «رکسانا» از ابتدا قرار بود در سینماها حضور داشته باشد. آبان وی اعلام کرد: با تغییراتی که از سوی اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی انجام شد، 15 دقیقه از فیلم حذف شد و داستان به شدت تغییر خواهد کرد. در واقع اعمال این تست ها به بخش های مهمی از فیلم آسیب می زند و روند داستان را مخدوش می کند و به همین دلیل کارگردان و تهیه کننده با اکران «رکسانا» موافقت نکردند. نام آن را هم باید «رکسانا» گذاشت از ابتدا آبان ماه در سینماها اکران می شود زیرا اصلاحات زیادی مانع از اکران این فیلم شد.

آخرین ساخته شهبازی در جشنواره های بین المللی از جمله «زمزمه» و «مسافر جنوب» با بازی یسنا میرتهماسب، مهسا اکبرآبادی و مائده طهماسبی به نمایش درآمد.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما