اخبار روز

چرا فرماندهان هیتلر زخم های عمیقی روی صورت خود داشتند؟ (+عکس)

شاید شما یکی از کسانی باشید که به تاریخ جنگ جهانی دوم علاقه مند هستید و شاید چندین مستند در مورد آن دیده باشید، اما آیا تا به حال متوجه شده اید که بسیاری از فرماندهان ارشد ارتش آلمان نازی زخم های عمیقی بر روی صورت خود دارند. ? بله، یک اسکار عمیق و قدیمی که اغلب به طور مرموزی روی گونه چپ این افراد به وضوح قابل مشاهده است. اما این زخم ها از کجا آمده اند و چرا فقط سمت چپ گونه را درگیر کرده اند؟

سنت مبارزه با شمشیر و مسابقات مربوط به آن، که بخشی جدایی ناپذیر از آموزش نظامی در دانشگاه های افسری در آن زمان بود. این دانشگاه ها تا قرن بیستم اغلب متعلق به طبقه بالای جامعه بودند که سال های افسری خود را در این دانشگاه ها سپری کردند و سپس به مرور زمان به درجات عالی نظامی دست یافتند.

به گزارش محلاتو، مبارزه با شمشیر در آن زمان چیزی شبیه به مسابقات ورزشی امروزی بود نبود بلکه با شمشیرهای واقعی و به شکلی بسیار جدی انجام شد. در آن زمان لباس محافظ این افراد گونه های آنها را نمی پوشاند و فقط از چشم و بینی آنها محافظت می کرد.

دعوا خیلی جدی و واقعی بود. اما یک پاسخ ساده برای اینکه چرا فقط گونه چپ هدف قرار گرفته بود وجود داشت. تقریبا اکثر این افراد راست دست بودند و با توجه به مدل تمرینی خود نزدیک ترین نقطه به دست خود را برای ضربه انتخاب می کردند که البته گونه چپ بود.

اما این لشکرکشی ها اغلب برای افسران جوان هدف دیگری داشت، یعنی نشان دادن شجاعت و شجاعت. در آن زمان، این زخم ها حتی از مدال های شجاعت نیز ارزشمندتر بودند و نمادی از شجاعت به شمار می رفتند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا