اخبار روز سینما

چرا بازیگر سریال طنز دهه اخیر در «زنان جوکر» غایب است؟ مرجانه گلچین: از فضای «جوکر» می ترسیدم.

مرجانه گلچین با بیش از یک دهه سابقه در سریال های طنز تلویزیون و شبکه های داخلی باید یکی زنان غایب “جوکر” نامیده می شدند. گلچین دلیل این غیبت را ترس خودش از فضای حاکم بر این واقعیت عنوان کرد.

به گزارش بازتاب آنلاین، احسان علیخانی به قول خود مبنی بر حضور زنان در فصل جدید «جوکر» عمل کرد و این فصل را با حضور هشت بازیگر کمدین تهیه کرد. اولین قسمت سریال Joker Ladies چهارشنبه هفته گذشته منتشر شد. مرجان گلچین با بیش از یک دهه سابقه در تلویزیون و سریال های طنز خانگی پیش بینی شد. یکی جزو حاضران در این فصل باشید. اما این اتفاق نیفتاد.

«چشمبندی» تا اینجای کار آخرین سریال کمدی است که گلچین در آن حضور داشت.

گلچین اخیرا در مصاحبه ای مدعی شده که یکی از مهمانان بوده اما دعوت را نپذیرفته است. وی درباره دلایلی که او را به این تصمیم سوق داده است، گفت: من جزو اولین افرادی بودم که به این برنامه دعوت شدم، اما نمی دانم به دلیل سن یا گذشت زمان، کمی برای ورود مردد بودم. چنین برنامه ای.” فضاها یعنی من مانع از آن شده ام که تماشاگر مرا مستقیم و خارج از فضای اجرا ببیند. امثال من که بیش از 40 سال است در این حرفه هستم، طبیعی است که کمی از محیط نمایش های رئالیتی جوکر می ترسیم زیرا همانطور که گفتم بازیگر باید با خود واقعی خود با مردم روبرو شود. . “

نمایش کمدی کاملاً زنانه «جوکر» به کارگردانی و کارگردانی احسان علیخانی از چهارشنبه‌ها به صورت اختصاصی از پلتفرم «فیلمو» روی آنتن می‌رود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا