اخبار روز سینما جهان

چرا آمیتاب باچان ۸۲ ساله بازنشسته نمی شود؟

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، آجی دوگان بازیگر معروف بالیوود در ویدئویی در کانال یوتیوب NH Studioz به همراه کارگردان Neeraj Pandey در مورد سازگاری با زمان تغییر صحبت کرد.

ایرنا نوشت: وی در این گفت و گو از دلبستگی عمیق خود به کار خود اعتراف کرد که در روزهای تعطیل احساس بی قراری می کند. او همچنین فرهنگ سنگاپور را ستود، جایی که سالمندان تشویق می شوند تا دهه 80 و 90 زندگی خود را فعال نگه دارند. آجی با بیان اینکه از آمیتاب باچان الهام گرفته است، بر اهمیت مشغول ماندن برای طولانی کردن اثربخشی افراد تاکید کرد.

وی افزود: من عمیقاً برای کار ارزش قائل هستم و تشویق سالمندان به فعال ماندن را تحسین می کنم. کار مداوم نشاط را حفظ می کند و باچان نمونه بارز آن است.

آجی دوگن با الهام از آمیتاب باچان، بر ارزش فعال ماندن در هنر تاکید کرد. او خاطرنشان کرد که هرکسی “عمر ماندگاری” دارد، اما نکته کلیدی این است که تا آنجا که می توانیم آن را افزایش دهیم.

او اشاره کرد که چگونه با گذشت زمان، سرگرمی ها محو می شوند و وقفه هایی بدون هدف باقی می مانند. آجی اعتراف کرد که وقتی سر صحنه فیلمبرداری بود یا غرق در کار بود، بیشترین احساس خوشبختی را در زندگی خود داشت.

وی افزود که معتقد است همه باید در طول زندگی خود به کار خود ادامه دهند. به گفته وی، توقف کار برای آرامش به طور قابل توجهی پیری را تسریع می کند.

آجی آمیتاب باچان را به عنوان مثال ذکر کرد و خاطرنشان کرد که کار مداوم باچان او را حتی در سن و سالش تیز نگه می دارد. وی با تاکید بر اینکه فعال ماندن تاریخ انقضا را به تاخیر می اندازد، خاطرنشان کرد: هر فردی حدی دارد اما تلاش بیشتر بر این حد غلبه می کند.

Ajay Devgn در فیلم اخیر آنها “Runway 34” با آمیتاب باچان همکاری کرد و پروژه دیگری نیز در دست ساخت دارد.

آمیتاب باچان 82 ساله توسط بزرگان بالیوود به خاطر بازی در «Kalki 2898 AD» در مقابل Prabhas مورد ستایش قرار می گیرد که تنها در دو روز از اکرانش بیش از 298 کرور در سراسر جهان به دست آورده است.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا