به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، چینی ها فیلم ماجراجویی کمدی «مرد قرمزپوش» با بازی دواین جانسون با موضوع کریسمس را برای اکران در سینماها پذیرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، این فیلم به کارگردانی جیک کاسدان و درباره بابانوئل با نام رمزی است.

در حال ربوده شدن است. برای نجات کریسمس، رئیس امنیت قطب شمال با بازی جانسون باید با بدنام ترین شکارچی جهان (با بازی کریس ایوانز) در یک ماموریت اکشن درگیر شود.

«فرد در قرمز» بر اساس فیلمنامه ای از کریس مورگان، بر اساس داستانی از هیرام گارسیا ساخته شده است و دواین جانسون، کریس ایوانز، کرنان شیپکا، لوسی لیو، مری الیزابت الیس، جی کی سیمونز، نیک کرول و کریستوفر هیوی دیگر بازیگران آن هستند. بازیگران

فیلم جدید جانسون 8 نوامبر (18 آبان) در سینماهای چین اکران می شود تا چین جزو اولین مناطق تماشاگر این فیلم باشد. یک هفته بعد، در 15 نوامبر، فیلم در آمریکای شمالی اکران می شود.

این فیلم توسط استودیو آمازون ام جی ام پشتیبانی می شود و توسط برادران وارنر در اکثر مناطق جهان توزیع می شود.

در حالی که رسانه‌های دولتی چین قبلاً هشدار داده بودند که این فیلم ممکن است موفقیت چندانی در این کشور نداشته باشد، جانسون همیشه در چین طرفدارانی داشته و به دلیل شخصیت و جذابیت فیزیکی‌اش مورد تحسین و تحسین مفسران قرار گرفته است. او را عامل اصلی این موفقیت می دانند. او حتی سعی کرد چینی ماندارین را یاد بگیرد.

قبل از شیوع کووید، فیلم‌های جانسون مرتباً در چین اکران می‌شد، به طوری که چهار فیلم او شامل «Furious 7» در سال 2015، «سرنوشت خشمگین» در سال 2017، «Rampage» در سال 2018 و «آسمان‌خراش» در سال 2018، در سینماهای چین بودند. از آمریکای شمالی به فروش می رسد. با این حال، در دوران پس از کووید، اکثر فیلم‌های هالیوود در برابر تغییر ذائقه و عادات تماشاگران چینی موفق نبوده‌اند.

در بخشی از فیلم «آسمان‌خراش» جانسون نقش یک مامور سابق اف‌بی‌آی را بازی می‌کند که با گروهی از تروریست‌ها از بلندترین آسمان‌خراش هنگ‌کنگ مبارزه می‌کند.

۲۴۳۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما