اخبار روز

بورس بالاخره صعود کرد! /بورس جانی دوباره گرفت!

شاخص کل بورس طی ساعات ابتدایی امروز، در مقابل روزهای گذشته که معمولاً روند نزولی دارا بود، رشدی قابل توجه نشان داد. در پایان روز، این شاخص به حدود ۹۰۰۰ واحدی نسبت به روز قبل، در سطح یک میلیون و ۹۹۷ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش مانی بان، شاخص کل بورس با افزایش بیش از 9 هزار و 127 واحدی در رقم یک میلیون و 997 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل با همین معیار وزنی با رشد 4 هزار و 500 واحدی به رقم 696 هزار و 324 واحد رسید.

در این بازار 295000 معامله به ارزش 33275000 میلیون ریال انجام شد.

در معاملات امروز ملی صنایع مس، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، ایران خودرو، پالایش نفت تهران، سرمایه گذاری نفت و گاز، پتروشیمی تامین و بانک ملت از جمله نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را بر عملکرد داشتند و شاخص بازار و همه آنها روند مثبتی داشتند.

در سوی دیگر بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با افزایش 111 واحدی روی عدد 25 هزار و 863 واحد قرار گرفت.

در این بازار 420 هزار معامله به ارزش 33 هزار و 518 هزار میلیارد ریال انجام شد.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، ایران خودرو دیزل، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، بهمن دیزل، سرمایه گذاری مس سرچشمه و سپیدار بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند. این در حالی است که علاوه بر سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، بهمن دیزل و سرمایه گذاری مس سرچشمه سایر نمادها روند مثبتی داشت.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا