بازیگر مشهور، «چارلی هونام» قرار است در فصل سوم سریال Monster به عنوان «اد گین» نقش‌آفرینی کند. این خبر توسط خالق این سریال منتشر شد.

«رایان مورفی»، یکی از خالقان این سریال، در طی یک رویداد تبلیغاتی در لس‌آنجلس برای فصل دوم سریال Monster که به داستان برادران «مندز» و قتل والدینشان می‌پردازد، این خبر را اعلام کرد. فصل اول این مجموعه روی قاتل سریالی «جفری دامر» تمرکز داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


چارلی هونام به فصل سوم سریال Monster پیوست

این نقش جدید در فصل 3 سریال Monster آخرین پروژه اعلام شده برای چارلی هونام است. او بیشتر به خاطر بازی در درام معروف، پسران آشوب (Sons of Anarchy) که برای هفت فصل در نقش «جکسون جکس تلر» بازی کرد، شناخته می‌شود.

از دیگر کارهای تلویزیونی «چارلی هونام»، می‌توان به بی‌اعلام (Undeclared) و کوئیر از فولک (Queer as Folk) و فیلم‌هایش به پسیفیک ریم (Pacific Rim) و جنتلمن (The Gentlemen) اشاره کرد.

 

فصل سوم سریال Monster

سریال هیولا اولین‌بار در سال 2022 در نتفلیکس پخش شد. فصل اول به خاطر اجرای «ایوان پیترز» در نقش «دامر» و «نیسی نش» در نقش «گلندا کلیولند» مورد تحسین گسترده‌ای قرار گرفت. «پیترز» برنده جایزه گلدن گلوب و «نش» هم برنده جایزه امی برای این سریال شد. این سریال در حال حاضر به عنوان سومین سریال پربیننده در تاریخ نتفلیکس رتبه‌بندی شده است.

فصل دوم قرار است پنجشنبه، 19 سپتامبر 2024 (28 شهریور 1403) پخش شود. «نیکلاس الکساندر چاوز» و «کوپر کوچ» در نقش «لایل» و «اریک منندز» بازی می‌کنند، در حالی که «خاویر باردم» و «کلوئه سوینی» نقش والدین آن‌ها را ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور این بازیگر در فصل سوم سریال Monster چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما