اخبار روز سینما جهان

«پیکی بلایندرز» به نتفلیکس می‌رود

کیلیان مورفی بازیگر برنده اسکار به عنوان یک گانگستر در فیلم ترسناک Peaky Blinders به ​​نتفلیکس می آید. کارگردانی این فیلم بر عهده تام هارپر، تهیه کننده «قلب سنگی» و «رز وحشی» است که فصل اول «پیکی بلایندرز» را در سال 2013 کارگردانی کرد.

گزارش کردن مهر به گزارش ورایتی، مورفی گفت: «به نظر می‌رسد که تامی شلبی با من تمام نشده است.

هارپر همچنین گفت که وقتی بیش از 10 سال پیش برای اولین بار فیلم Peaky Blinders را کارگردانی کرد، هیچ کس نمی دانست چه اتفاقی می افتد. وی افزود: اما ما می‌دانستیم که چیزی در گروه بازیگران و نوشته وجود دارد که انفجاری خواهد بود.

ادامه این سریال که در ابتدای قرن بیستم در خیابان های بی قانون بیرمنگام می گذرد، توسط خالق سریال، استیون نایت نوشته شده است که در کنار مورفی، کارن مانداباخ و گای، یکی از تهیه کنندگان آن خواهد بود. هیلی.

نایت گفت: «من واقعاً هیجان زده هستم که این فیلم قرار است ساخته شود. این یک فصل انفجاری در حماسه Peaky Blinders خواهد بود. هیچ محدودیتی وجود ندارد. یک جنگ تمام عیار

اطلاعات بیشتری از جزئیات این طرح در دست نیست. این فیلم اواخر امسال وارد مرحله تولید می شود و با همکاری بی بی سی ساخته می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا