اخبار روز سینما جهان

استیون نایت، نسخه سینمایی سریال محبوب «پیکی بلایندرز» را می نویسد!/جزئیات

دنیای تصویر نوشت: استیون نایت، در حال نوشتن نسخه سینمایی سریال محبوب «پیکی بلایندرز» است. نایت از بهترین فیلم‌نامه‌نویسان حال حاضر محسوب می شود.

نایت در مصاحبه ای تایید کرد که تقریباً نگارش فیلمنامه «پیکی بلایندرز» را به پایان رسانده است.

نایت می گوید: «در حال کار بر روی ویرایش نهایی هستم. وی در ادامه با بیان اینکه فیلمبرداری به زودی آغاز می شود، گفت: طبق برنامه فیلمبرداری اواسط سال 2024 است.

سریال محبوب گانگستری  «پیکی بلایندرز» پس از شش فصل به پایان رسید. هنوز مشخص نیست چه کسی در نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» ایفای نقش خواهد کرد، اما پیش بینی می شود که کیلین مورفی بازیگر نقش توماس شلبی نیز در نسخه سینمایی حضور داشته باشد.

اگر این همکاری اتفاق بیفتد، اولین فیلم مورفی پس از بازی در اوپنهایمر خواهد بود. پخش سریال «پیکی بلایندرز» از سال 2013 شروع شد و خیلی زود پایگاهی از طرفداران پاکستان پیدا کرد. شوالیه می گوید یکی از جذابیت های ساخت فیلمی بر اساس این سریال این بود که می خواست طرفداران«پیکی بلایندرز» را در سالن سینما دور هم جمع کنند. داستان سریال در سال 1919 اتفاق می افتد و نایت با گروهی از گانگسترها سر و کار دارد که در دوران رکود اقتصادی برای بقا می جنگند. این سریال مورد توجه منتقدان نیز قرار گرفت و یکی از سریال هایی است که با امتیاز 8.8 بالاترین امتیاز را در سایت IMdb دارد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا