پیکاپ مزدا BT-50  برای مدل ۲۰۲۵ بروز رسانی شد

مزدا علاوه بر انواع مدل های سدان، هاچ بک و کراس اوور، یک پیکاپ به نام BT-50 را نیز در سبد محصولات خود دارد. این کامیون برای مدل 2025 به روز شده است و با تغییراتی در نمای بیرونی و کابین به فروش می رسد.

مزدا BT-50 جانشین سری B است که بین سال های 1961 تا 2006 تولید شد. این خودرو طی دو نسل بر اساس فورد رنجر توسعه یافت. اما در سال 2020 نسل سوم این کامیون بر اساس پلتفرم مشترک با ایسوزو D-Max ارائه شد. این نسل اکنون پس از چهار سال و برای مدل سال 2025 تمدید شده است، همانطور که انتظار می رفت، تغییرات این نسخه مطابق با فیس لیفت اخیر ایسوزو D-Max است.

وانت مزدا BT-50 برای مدل سال 2025 به روز شد
پیکاپ مزدا BT-50  برای مدل ۲۰۲۵ بروز رسانی شد

تغییرات ظاهری کامیون مزدا.

در نمای جلو، چراغ های مزدا BT-50 2025 به روز شده اند و فریم مدرن تری دارند. این چراغ ها اکنون مشابه چراغ های اصلی مزدا CX-5 هستند. لوگوی مزدا نیز برجسته تر و بزرگتر از قبل است و در داخل جلوپنجره ای با طراحی متفاوت قرار گرفته است. علاوه بر این، سپر جلو نیز برای بهبود جریان هوا و مصرف سوخت به روز شده است. در نمای عقب افزایش ابعاد آرم مزدا، طراحی مجدد چراغ ها و استفاده از گرافیک جدید و طراحی مجدد سپر از شاخص ترین تغییرات است. همچنین نصب رینگ های آلیاژی جدید و امکان سفارش رنگ های متنوع تر مانند قرمز متالیک از دیگر ویژگی های قابل توجه نسخه فیس لیفت است.

وانت مزدا BT-50 برای مدل سال 2025 به روز شد
پیکاپ مزدا BT-50  برای مدل ۲۰۲۵ بروز رسانی شد

ارتقاء کابین

مزدا در داخل کابین از صفحه نمایش 9 اینچی جدید برای کنترل سیستم سرگرمی استفاده کرده است. این صفحه نمایش مجهز به کلیدهای لمسی برای انجام سریع برخی تنظیمات است. اندازه نمایشگر دیجیتال پشت فرمان نیز به 7 اینچ افزایش یافته و اکنون اطلاعاتی مانند وضعیت دیفرانسیل، زاویه و شیب فرمان، فشار باد لاستیک ها و حالت رانندگی را نمایش می دهد.

وانت مزدا BT-50 برای مدل سال 2025 به روز شد
پیکاپ مزدا BT-50  برای مدل ۲۰۲۵ بروز رسانی شد

قابلیت های دیگری مانند پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی به صورت بی سیم، پورت USB برای نصب دوربین روی داشبورد، دستیار رانندگی در ترافیک، ترمز خودکار با دنده عقب، کروز کنترل تطبیقی ​​و دوربین های جلو با زاویه دید مضاعف به این مدل اضافه شده است. دوربین عقب نیز دارای پوشش مخصوصی است که به تمیز نگه داشتن آن کمک می کند.

مشخصات فنی وانت مزدا BT-50.

مزدا BT-50 مدل 2025 قدرت خود را از همان موتور 3.0 لیتری چهار سیلندر توربودیزل می گیرد. این موتور 188 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور دارد. در برخی بازارها نسخه ای با موتور 1.9 لیتری دیزل نیز موجود است که قدرت آن معادل 148 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور است. ناگفته نماند که پیکاپ مزدا در کارخانه ایسوزو در تایلند به موازات D-Max تولید می شود.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما