اخبار روز

پیش نیاز واگذاری مسئولیت در دولت چهاردهم، اعتقاد به همدلی و هم افزایی است.

در یک نشست گروهی اعضای گروه مستقل استانی؛

رئیس جمهور تصریح کرد: لازمه واگذاری مسئولیت در تمام سطوح رهبری دولت چهاردهم، اعتقاد به همدلی و هم افزایی، استفاده از همه ظرفیت ها و کمک گرفتن از همه افراد توانمند فارغ از قومیت، دیدگاه سیاسی، جنسیت و سایر محدودیت ها است. عاملی و همچنین کار متناسب با اجرای اسناد و سیاست های نظام اعلام و تصریح کرد: اگر فردی به این اصول پایبند نباشد نباید در این دولت مسئولیتی را بر عهده بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، دکتر مسعود پزشکیان عصر سه شنبه شانزدهم مرداد وی در دیدار با اعضای فراکسیون ولایات مستقل شورای اسلامی در سال 1403، اجماع و همدلی را تنها راه حل مشکلات و پیشبرد موفقیت آمیز امور دانست و تنظیم کابینه را از مهمترین وظایف عنوان کرد. وی و همکارانش گفتند: با توجه به اینکه بنده بر اساس کار جمعی هستم، سعی کردم نظرات همه جناح های شورای راهبری را جمع آوری و بهترین ها را برای کابینه انتخاب کنم.

رئیس جمهور شرط واگذاری مسئولیت در تمامی سطوح رهبری دولت چهاردهم را با اعتقاد به همدلی و هم افزایی، استفاده از همه ظرفیت ها و کمک گرفتن از همه افراد توانمند فارغ از قومیت، دیدگاه سیاسی، جنسیت و سایر عوامل محدودکننده تشریح کرد. وی با اعلام این خبر، تلاش می کند تا با اجرای اسناد و سیاست های نظام هماهنگ باشد و تصریح کرد: اگر فردی به این اصول پایبند نیست، در این دولت مسئولیتی بر عهده نگیرد.

پزشکیان وی از آنجایی که زبان مشترک دولت و مجلس را برای حل مشکلات کشور ضروری می دانست، اسناد عالی رتبه و سیاست های کلی نظام را زبان مشترک دو قوه دانست و خاطرنشان کرد: در صورت وجود هر یک از اسناد و مدارک و کلیات دستورالعمل های سیستم یا اجزای آن دارای اشکال یا ایراداتی است که باید آنها را اصلاح کنیم. باید تلاش کنیم، در غیر این صورت نه تنها هیچکس حق توقف اجرای این سیاست ها را ندارد، بلکه باید عملکرد افراد را بر اساس کیفیت اجرای این سیاست ها با در نظر گرفتن اختیارات و منابع موجود ارزیابی کرد. آنها را

11 نفر از اعضای گروه مستقل مجلس نیز نظرات و نگرانی های خود را در مورد انتظارات خود از دولت به ویژه ترکیب کابینه بیان کردند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا