اخبار روز

پیش فروش پروازهای نجف با قیمت مصوب به زودی


به گزارش مانیبان، مقصود اسعدی سامانی از افزایش 10 درصدی صندلی های پروازی در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: قیمت بلیت فرودگاه های غرب کشور به مقصد نجف 5 میلیون تومان است.

وی در نشست خبری در خصوص پروازهای اربعین امسال، قیمت و زمان فروش اظهار کرد: روز گذشته جلسه ای با حضور مدیران عامل شرکت های هواپیمایی و رئیس سازمان هواپیمایی برگزار شد. در این جلسه شرکت های هواپیمایی روز جمعه برای رفاه حال زائران اربعین به توافق رسیدند که قیمت بلیت تهران-نجف و تهران-بغداد و فرودگاه های غرب کشور به این دو مقصد ساعتی 5 میلیون تومان خواهد بود. . شکل.

وی ادامه داد: قیمت پرواز از فرودگاه های شرق کشور با احتساب مشهد به مقصد نجف و بغداد در هر مسیر 6 میلیون تومان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پروازهای اربعین از ساعت 24 آغاز شده است مرداد از 9 تا 9 شهریور وی در ادامه تاکید کرد: شرکت های هواپیمایی باید 10 روز قبل از اربعین و 5 روز بعد از اربعین از طریق دفاتر فروش مجاز اقدام به فروش بلیت کنند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با یادآوری اینکه سال گذشته 18 شرکت هواپیمایی 387 هزار و 215 صندلی پروازی را برای اربعین فراهم کردند، گفت: پیش بینی می کنیم امسال تعداد صندلی های پرواز با 10 درصد افزایش به حدود 400 هزار صندلی برسد.

اسعدی سامانی تصریح کرد: شرکت های هواپیمایی هنوز مجوز پرواز از اربعین را دریافت نکرده اند و به زودی بلیت فروشی با نرخ های مصوب آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: به زائران اربعین توصیه می کنیم بلیت های رفت و برگشت خود را تهیه کنند، زیرا بلیط در عراق به دلار فروخته می شود و ممکن است توسط ما کنترل نشود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا