به گزارش مانیبان، داریوش باقر، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه برای اولین بار در سفرهای اربعین امسال بلیت اتوبوس پیش فروش می شود، گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس در اربعین امسال انجام می شود. پیش فروش بلیت اتوبوس را در مرزهای هفت گانه آغاز کردیم. .

وی افزود: پیش فروش بلیت اتوبوس در مرزهای تمرچین، باشماق و خسروی زودتر آغاز شد و برای پایانه برکت مهران نیز تا قبل از صفر ماه انجام می شود.

باقر جوان گفت: با توجه به ارزیابی میزان تقاضای اتوبوس در ایام اربعین، اجرای این طرح ضروری است زیرا زائران در ایام اربعین در بازه زمانی یک هفته تا 10 روز حرکت می کنند، اما زائران تنها دو یا سه روز دیگر باز می گردند. باعث افزایش ناگهانی می شود که برای این کار از طریق پیش فروش بلیط اتوبوس، توزیع همگنی بین پایانه ها با توجه به نیاز مسافران انجام می شود.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری تصریح کرد: سال گذشته در مدت دو تا سه روز حدود 3 هزار و 300 اتوبوس سوار و در ترمینال برکت تردد داشتیم که فشار مضاعفی به مسافران و سازمان راهداری وارد کرد. . امسال سعی می کنیم این نیاز را از طریق پیش فروش تطبیق دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برای اربعین امسال به حدود 12 هزار دستگاه اتوبوس مسافربری نیاز است که از این تعداد حدود 7 هزار دستگاه اتوبوس مسافربری با قابلیت تردد مسافت طولانی آماده بهره برداری هستند و حدود 5 هزار دستگاه دیگر نیز با ناوگان شماره گذاری در اختیار سازمان است جاده ها برای ایام اربعین


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما