اخبار روز

جدیدترین اخبار در رابطه با پیش‌بینی قیمت “طلا و ارز” در ایران/ جزئیات

به نقل از شمانیوز؛ به گزارش پی ام آپ، محمد کشتی آرای درباره قیمت فلزات گرانبها، از جمله طلا، نقره، پالادیوم و پلاتین، در هفته گذشته صحبت کرده است.

او اعلام کرده است که قیمت انس جهانی طلا با ۳۲ دلار کاهش یافته و در آخرین معاملات به ۱۹۲۶ دلار رسیده است. با این حال، با توجه به نرخ ارز و قیمت جهانی کاهش یافته، قیمت طلا در بازار داخلی همچنان در حال کاهش است.

کشتی آرای افزوده است که در آخرین معاملات، قیمت انواع سکه از جمله سکه طرح قدیم، سکه طرح جدید، نیم سکه، ربع سکه و سکه‌های گرمی نیز با کاهش همراه بوده‌اند. در کل، قیمت انواع سکه با توجه به کاهش قیمت جهانی و ثبات نرخ ارز، کاهش یافته است.

در پایان، او به این نکته اشاره کرده است که قیمت هر مثقال طلای آب شده نسبت به ابتدای هفته، با ۱۲۵ هزار تومان کاهش قیمت داشته و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۴ هزار تومان کاهش قیمت هفتگی روبرو شده است.

جدیدترین اخبار در رابطه با پیش‌بینی قیمت "طلا و ارز" در ایران/ جزئیات

به گفته یک فعال صنفی، طی هفته گذشته، قیمت حباب انواع سکه به خصوص نیم سکه، ربع سکه و سکه های یک کرمی به دلیل کاهش تقاضا کاهش یافته و حباب سکه طرح جدید در حال حاضر به قیمت پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد.

در هفته پایانی خردادماه و نخستین روز تیرماه، بازار طلا آرام و پایدار بود و همچنان در این هفته، ریزش قیمت‌ها به عنوان یک الگوی مشابه از هفته‌های قبل، ادامه داشته است.

به طور کلی، پیش‌بینی می‌شود با توجه به کاهش قیمت جهانی طلا و فلزات دیگر در چند روز آینده، نوسان خاصی در قیمت انواع سکه و طلا شاهد نباشیم و بازار به ثبات و آرامش خود ادامه دهد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا