اخبار ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت بیت کوین در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده!

به گفته متیو هایلند (Matthew Hyland)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، نمودار قیمت بیت‌کوین الگوهایی مشابه با دوره‌های پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در سال‌های گذشته پیدا کرده است.

به گزارش رمز ارز نیوز او طی ویدئویی در ۱۶ آگوست توضیح داد که روند جانبی طولانی‌مدت اخیر و رکود پس از آن که موجب کاهش قیمت بیت‌کوین تا زیر ۵۰ هزار دلار در اوایل آگوست شد، شباهت زیادی به الگوهایی دارد که در سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ مشاهده شده بود.

هایلند پیش‌بینی می‌کند که روند کنونی می‌تواند مشابه با آن دوره‌ها باشد؛ یعنی ابتدا نوسان‌های ملایم و سپس خروج از محدوده جانبی در ماه‌های اکتبر و نوامبر، همراه با افزایش شدید قیمت پس از انتخابات تجربه شود.

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ که در ۵ نوامبر برگزار خواهد شد، برخی تحلیل‌گران معتقدند که بیت‌کوین ممکن است تا مدت بیشتری در محدوده جانبی فعلی باقی بماند.

بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، بیت‌کوین در زمان انتشار این مطلب با قیمت ۵۹,۲۱۵ دلار معامله می‌شود که کاهشی ۹.۷۸ درصدی نسبت به ۱۸ جولای به حساب می‌آید.

در همین حال، برخی معامله‌گران احتمال کاهش بیشتر قیمت بیت‌کوین را مطرح کرده‌اند. به‌ طور مثال، ریجر (Rager)، یکی از معامله‌گران ارز دیجیتال، پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت‌کوین تا پایان ماه سپتامبر کاهش خواهد یافت اما پیش از آن یک بهبود کوتاه‌مدت تا ۵۹ هزار دلار به وقوع خواهد پیوست.

برخی دیگر نیز باور دارند که بیت‌کوین ممکن است دوباره به محدوده ۴۰ هزار دلاری بازگردد.

مارکوس تیلن (Markus Thielen)، رئیس تحقیقات شرکت ۱۰x Research، عنوان کرده است که سرمایه‌گذاران منتظر کاهش قیمت بیت‌کوین به محدوده پایین ۴۰ هزار دلار بمانند تا بتوانند در زمان مناسب وارد بازار صعودی بعدی شوند.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا