اخبار روز سینما

پیش بینی روزانه تاروت | پیش بینی تاروت برای فردا شنبه 25 فروردین 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو تاروت خوانی یکی این یکی از روش های پیشگویی است که در فرهنگ های غربی، به ویژه در افسانه ها و تاریخ تاروت استفاده می شود. در فال تاروت از کارت های تاروت برای پیش بینی و تفسیر مسائل و رویدادهای آینده استفاده می شود، در فال تاروت فردی که می خواهد فال تاروت را بگوید به صورت تصادفی فال تاروت را انتخاب می کند و با توجه به ترکیب و موقعیت کارت ها نظر می دهد. برای سوال یا مشکل مورد نظر پیدا می شود. در زیر تاروت فردا شنبه 25 فروردین 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

کارت تاروت: چهار کارت پول

ماه آوریل، به آنچه که خرج می کنید فکر کنید، اکنون زمان صرفه جویی در پول است. خریدهای تکانشی خود را کاهش دهید. اکنون ممکن است نیاز داشته باشید که مرزهای محکمی تعیین کنید. همچنین ممکن است لازم باشد تغییرات جدی در رویکرد خود ایجاد کنید. خلاقیت و اصالت را به کار خود اضافه کنید، باز باشید و یاد بگیرید اگر کسی را دوست دارید ابراز احساسات کنید. اگر حرف های خوبی برای گفتن دارید، همین امروز آن ها را بگویید تا به عزیزانتان احساس خوبی بدهید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت جهانی

اردیبهشت ماه ماهی ها، شما به ساختن سرنوشت خود اعتقاد دارید. امروز برای شما سخت است که در یک مکان بنشینید. در روزی که شغل شما برجسته است، ممکن است از فرصتی از یک کشور خارجی غافلگیر شوید یا ممکن است دوست خارجی شما با پروژه ای از شما دیدن کند. وقت آن است که با عزیزانتان برای تفریح ​​و هیجان برنامه ریزی کنید. برخی از سفرهای خارجی ممکن است امروز به نقطه عطف نهایی خود برسند. مسافرت، شروع یک سرمایه گذاری جدید یا خرید وسیله نقلیه محتمل است.

متولد شدن خرداد

کارت تاروت: کارت هفت فنجان

خرداد ماهی های عزیز، شما در حال کشف چگونگی ساختن قلعه در هوا هستید. آنچه می تواند مانع اصلی موفقیت شما باشد رویکرد غیرعملی شما به زندگی است. داستان بافی هیچ هدفی را حل نمی کند. عملی باشید و صادقانه برای رسیدن به هدف تلاش کنید. زیاده روی در آن شما را به جایی نمی رساند. شهوت، اشتیاق و اعتیاد نیروهای منفی هستند که زندگی را بی معنا می کنند. روز خاصی هست که همه این وسوسه ها می توانند شما را اغوا کنند. زندگی خود را به بهترین شکل ممکن سازماندهی کنید.

متولد شدن تیر

کارت تاروت: کارت King of Wands

جناب محترم، شناخت و قدردانی از بزرگان به کار شما کمک می کند. وضعیت ارتقاء یافته، ارتقاء یا قرار ملاقات در کارت موجود است. انرژی مثبت در همه جا احساس می شد. این زمانی است که شما از نظر جسمی، ذهنی و عاطفی در بهترین حالت خود هستید. سلامتی، نشاط و نشاط درونی دائماً شما را پر از انرژی و الهام می کند. ممکن است تصمیم مهمی در رابطه با شغل یا رابطه بگیرید.

متولد شدن مرداد

کارت تاروت: کارت امپراطور

مرداد ماهی ها مصمم و سخت کوش هستند. وضعیت، موفقیت و به رسمیت شناختن در کارت است. شما میل شدیدی خواهید داشت که به عنوان یک شخصیت قوی موفق و اقتدار شناخته شوید. و به آن دست خواهید یافت. به دیگران راهنمایی، نصیحت و حکمت می کنید و با این کار اقتدار خود را نشان می دهید. سنت و مذهب توجه شما را جلب خواهد کرد. شما از عزیزان خود محافظت و دفاع می کنید و موفق می شوید شبکه خانواده خود را افزایش دهید.

متولد شدن شهریور

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

شهریور ماهی ها، وقت آن رسیده است که نگاه عمیق تری به روابط خود بیندازید. ممکن است یکی از شرکای تجاری آن را ترک کند یا ممکن است در شرایط عجیبی مجبور به ترک آن شوید. استرس و تنش با شرکا مورد انتظار است. ممکن است یک فرد خیانتکار یا حسود در زندگی شما وجود داشته باشد که پشت سر شما خرابی ایجاد کند. اگر به دنبال عشق هستید پرس و جوی مناسب را پیدا کنید. برنامه های تحصیلی خود را برای کسی فاش نکنید. مراقب سلامتی خود باشید.

متولد شدن مهر

کارت تاروت: کارت سه تایی Wands

مهرماهی عزیز، پتانسیل خلاق بهترین است. این روز عالی برای برقراری ارتباط با دوستان سخت کوشی است که به شما در توسعه رویاهایتان کمک می کنند. پول دریافتی امروز خوب است. کسانی که به عنوان کارمند بانک کار می کنند سود خواهند برد. ممکن است در خانواده گسترش یابد یا مهمانان بیایند. مدیریت زمان و پول مهم است. برای بهره وری بیشتر در کار، مطمئن شوید که زمان و انرژی خود را به درستی صرف می کنید.

متولد شدن آبان

کارت تاروت: کارت عصایی تک

آبان ماهی ها، شما یک رویاپرداز هستید و باید فراتر از محدودیت های فعلی خود رویاپردازی کنید. اکنون زمان آن است که چشم انداز خود را در آغوش بگیرید، مطمئن باشید که می توانید به آن دست یابید و بدون ترس وارد قلمرو جدیدی شوید. این جهش ایمان را انجام دهید تا آن چیزی شوید که واقعاً هستید. به جایی که می خواهید سفر کنید و در طول مسیر چه چیزهایی را کشف خواهید کرد، بزرگ فکر کنید. شما این فرصت را خواهید داشت که خودتان را به طور کامل توسعه دهید و چیزهای جدید زیادی یاد بگیرید.

متولد شدن آذر

کارت تاروت: کارت ده فنجان

آذر ماهی ها، پیوندی که با عزیزانتان برقرار خواهید کرد، خوشحال کننده خواهد بود. خانه شاد به معنای شادی، شادی، رضایت و رضایت عاطفی است، به ویژه در روابط و خانواده شما. خانه رویایی شما که خرید آن سخت بود، اکنون در دسترس شماست. یا ممکن است فرزند شما در یک مدرسه انتخابی پذیرفته شود. اگر در حال آماده شدن برای تحصیلات عالی هستید، نتایج به احتمال زیاد رضایت بخش خواهد بود.

متولد شدن دی

کارت تاروت: یک کارت شمشیر

دی ماهی های عزیز، امروز بسیار کنجکاو و خلاق هستید. اکنون می توانید با ذهن تحلیلی روبرو شوید. مطمئن شوید که وارد بحث های احمقانه نمی شوید زیرا در حال حاضر بسیار رقابتی و حرفه ای هستید. از انرژی خلاقانه خود در کارهای سازنده استفاده کنید. اگر برای شغلی درخواست می کنید، این پتانسیل را دارید که سخت ترین امتحان رقابتی را پشت سر بگذارید و با اعتماد به نفس مصاحبه را انجام دهید.

متولد شدن بهمن

کارت تاروت: کارت ملکه فنجان ها

بهمن ماهی های عزیز ممکن است برخی از مشکلات سلامتی ایجاد شود که ممکن است باعث بدبینی زنان شود. اما قدرت شهودی شما شگفت انگیز است. به خصوص در روابط، شهود شما شما را در مورد اینکه چه چیزی اشتباه است و چه چیزی درست است راهنمایی می کند. ممکن است دقیقاً راه حل مناسبی برای مشکلات مربوط به عواطف و احساسات داشته باشید. کسی را که به او اهمیت می دهید در آغوش بگیرید، اگر مرد هستید، یک زن بالغ پشتیبان خوبی برای شما خواهد بود تا اوضاع را در جبهه حرفه ای به نفع خود تغییر دهید.

متولد شدن اسفند

کارت تاروت: کارت ده سکه

اسفند ماهی ها، امروز چیزهای زیادی برای شکرگزاری دارید. هر رابطه ای، مالی، سلامتی، همه باید خوب پیش برود. به این فکر کنید که چگونه به این حالت شاد رسیدید. شما می خواهید یک نفس عمیق بکشید و از ثبات چیزی امن لذت ببرید. خانواده دور هم جمع می شوند و با روحیه ای سبک تر در مورد مسائل اموال بحث می کنند. وقتی صحبت از خانه و محیط اطرافتان می شود، محیطی که در اطراف خود ایجاد می کنید، بسیار اصیل هستید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا