اخبار روز

پیش بینی دو روز بارش شدید در شمال کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (سه شنبه) در برخی نقاط نیمه شمالی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات اردبیل، گلستان و خراسان شمالی و فردا (چهارشنبه) در برخی مناطق ساحلی دریای خزر و خراسان شمالی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و رعد و برق پیش بینی می شود.

به گزارش هواشناسی ایرنا، روز پنجشنبه در برخی مناطق ساحلی دریای خزر، در خراسان شمالی، خراسان شمالی رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی و روز جمعه علاوه بر این مناطق، در بخش‌هایی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی نیز حضور خواهند داشت. ، اردبیل و خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات و دامنه های استان های البرز، تهران و سمنان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

در روز شنبه بارش در سواحل دریای خزر و دامنه های شمالی و جنوبی البرز شدت می گیرد و در شمال غرب و مرکز رگبار رگباری رخ می دهد.

طی پنج روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و غرب کرمان و جنوب شرق فارس رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

طی پنج روز آینده وزش باد شدید در برخی مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق، روزهای پنجشنبه و جمعه، در نواحی مرکز دامنه های جنوبی البرز، در غرب و جنوب غرب تا ساعاتی دیگر پیش بینی می شود. و در مناطق مستعد گرد و غبار.

دریای عمان و تنگه هرمز امروز و فردا مواج و دریای خزر نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه مواج است.

آسمان امروز تهران صاف تا نیمه ابری همراه با گرد و خاک و تا ساعاتی دیگر وزش باد پیش بینی می شود. بیشینه دمای امروز پایتخت 38 درجه و کمینه آن 25 درجه بالای صفر است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا