اخبار ورزشی

عربستان به دنبال جذب ستاره چلسی است!/ پیسنهاد ۱۰۰ میلیون تومانی سعودی‌ها به این بازیکن

بعد از کریم بنزما، حالا انگولو کانته یکی دیگر از نام های مهم اطراف تیم های ملی عربستان است.

به گزارش پی ام آپ؛ پروژه عربستان برای میزبانی جام جهانی 2030 همچنان باعث جذب بزرگان فوتبال جهان می شود. کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال زمستان سال گذشته راهی النصر شد و این انتقال پای دیگر ستاره های مشهور جهان را باز کرد.

کریم بنزما با الاتحاد به توافق کامل رسیده و دومین بازیکن مهمی است که راهی عربستان می شود. اما سعودی ها دام خود را برای شکار ستاره های فوتبال جهان گسترش داده اند و در حالی که از اوبامیانگ به عنوان هدف تابستانی الشباب و الاهلی یاد می شد، اکنون انگولو کانته نیز به این جمع پیوسته است.

فابریزیو رومانو گزارشگر معروف بازار نقل و انتقالات فوتبال جهان در چند توییت از علاقه تیم های النصر و الاتحاد به ستاره فرانسوی چلسی خبر داد. رومانو نوشت که کانته با یک پیشنهاد 100 میلیونی که شامل حقوق تصویر و معاملات تجاری است، ارائه شد.

این گزارشگر معروف اضافه کرد که کانته همیشه ماندن در چلسی را در اولویت قرار می داد و در ماه مارس طرفین به تمدید قرارداد نزدیک بودند اما در نهایت مذاکرات ناموفق بود.

این پیشنهاد در شرایطی از سوی تیم های عربستانی به کانته رسیده است که تاد بولی، مالک میلیاردر چلسی در حال حاضر در عربستان حضور دارد و باید دید این ستاره فرانسوی که قراردادش نیز به پایان رسیده، در این تیم باقی خواهد ماند یا خیر. لندن یا او به خاورمیانه خواهد رفت؟

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا