اخبار روز

پیشنهاد مسیح مهاجری به کاظم صدیقی / دادگستری برای گزارش شفاف همه ابعاد حادثه به مردم

مسیح مهاجری گفت: اقدامی که آقای صدیقی باید انجام دهد این است که از مسئولیتی که بر عهده دارد کناره گیری کند و با این کار عملاً به افکار عمومی اعلام خواهد کرد که فردی که به تعبیر خودش چنین آدم غافلی است. نباید در چنین موقعیت هایی قرار گیرند. دارند

حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

داستان باغ گل ازگل در اواخر دهه 70 اسفند گذشته آقای صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد شناخته شده و منکر یکی از موضوعات مطرح شده در محافل، فضاهای مجازی و رسانه ای در تعطیلات نوروزی بود. افراد مختلف با انتشار اسناد، نظرات مختلف و پیشنهادات مختلف به این موضوع می پردازند. خود آقای کاظم صدیقی در حالت انفعالی برای پایان ماجرا به بخشش و عذرخواهی متوسل شد.

قطعا عذرخواهی آقای صدیقی قدم مثبتی است اما کافی نیست. در این زمینه، حداقل دو اقدام دیگر لازم است یکی مربوط به خود آقای صدیقی است و دیگری کار قوه قضائیه است.

کاری که آقای صدیقی باید انجام دهد این است که از مسئولیتی که بر دوش دارد عقب نشینی کند و با این کار عملاً به افکار عمومی اعلام کند که فردی که به تعبیر خودش اینقدر «سهل انگاری» می کند، نباید حضور داشته باشد. در چنین موقعیت هایی ضمناً آقای صدیقی در منابر و مصاحبه های خود مطالبی را نیز به امام زمان (عج) نسبت داده اند که قطعاً بی اساس است و این عامل مهم دیگری است که ایجاب می کند ایشان در این گونه مناصب حضور نداشته باشند.

در این راستا از قوه قضائیه انتظار می رود پرونده باغ گل ازگل و حوزه علمیه زیر نظر آقای صدیقی را به دقت بررسی کند تا تمامی ابعاد این حادثه به صورت شفاف و بدون ابهام به اطلاع مردم برسد. در موارد دیگر از جمله فساد در واردات چای که افکار عمومی فراموش نخواهد کرد و یکی از مهمترین مطالبات مردم است نیز باید چنین اقدامی انجام شود. قوه قضائیه با بررسی و اولویت بندی این گونه موارد می تواند اعتبار خود را افزایش داده و از مخدوش شدن بیشتر اعتبار نظام جلوگیری کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا