اخبار روز

پیشتازی ترامپ در انتخابات آمریکا در آستانه مناظره

به گزارش بازتاب آنلاین ایسنا، بر اساس این نظرسنجی که روز چهارشنبه منتشر شد، ترامپ 49 درصد از آرای پاسخ دهندگان را به خود اختصاص داد، در حالی که جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا، 45 درصد رای آورد.

بر اساس این نظرسنجی، اکثریت جمهوری خواهان و مستقل ها از ترامپ حمایت می کنند.

بر اساس این نظرسنجی، در یک رقابت شش نفره که سایر نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا مانند نامزد مستقل رابرت اف کندی جونیور نیز حضور داشتند، ترامپ 43 درصد از حمایت مردمی را به دست آورد، در حالی که حمایت بایدن 37 درصد بود.

بر اساس این نظرسنجی، تقریباً سه چهارم پاسخ دهندگان، یعنی 73 درصد، انتظار می رود مناظره ترامپ و بایدن را در عصر پنجشنبه به وقت آمریکا (4:30 صبح جمعه به وقت تهران) تماشا کنند.

به گزارش اسپوتنیک، این نظرسنجی بین 20 تا 24 ژوئن بین 1405 رای دهنده ثبت نام شده انجام شده است. این نظرسنجی حاشیه خطای مثبت یا منفی 2.6 درصد را نشان داد.

در حالی که کمتر از پنج ماه به انتخابات نوامبر باقی مانده است، نظرسنجی جدید نیویورک تایمز نشان می دهد که رقابت در سطح ملی و ایالت های کلیدی نزدیک است.

به طور متوسط، نظرسنجی های ملی جدید نشان می دهد بایدن و دونالد ترامپ هر کدام حدود 46 درصد از آرا را در رقابت رودررو به دست آورده اند. با نزدیک شدن به اولین مناظره انتخاباتی که عصر پنجشنبه برگزار می شود، تعداد این دو رقیب بسیار نزدیک است. در حال حاضر، میانگین نظرسنجی‌ها رقابت بسیار نزدیکی را نشان می‌دهد.

310310

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا