اخبار ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت بیت کوین؛ رکوردهای جدید در راه است؟

پس از یک تغییر قابل توجه در بازار که میلیاردها دلار موقعیت‌های شورت را از بین برد، قیمت بیت کوین در حال حاضر در حال آزمایش مجدد یک ناحیه حیاتی است.

به گفته جاش، تحلیلگر کریپتو ورلد، این تغییر با یک سیگنال صعودی مهم همراه بوده است. قیمت بیت‌کوین به بالاتر از مقاومت ۶۴۲۰۰ تا ۶۴۹۰۰ هزار دلار نفوذ کرده است و این سطح اکنون به عنوان حمایت عمل می‌کند.

از لحاظ تاریخی، بیت کوین به سمت مناطق با نقدینگی بالا حرکت می‌کند و اقدامات اخیر، نقدینگی زیادی را بین ۶۵۰۰۰ تا ۶۵۵۰۰ دلار آزاد کرده است. سطوح نقدینگی بعدی در حدود ۶۶۵۰۰ و ۶۷۵۰۰ دلار است.

از طرف دیگر، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین در روز سه‌شنبه شاهد ورود عظیم سرمایه به ارزش بیش از ۴۲۲ میلیون دلار بودند که بلک‌راک با ۲۶۰ میلیون دلار در آن مشارکت داشت.

به گزارش رمز ارز نیوز، این نشان‌دهنده تقاضای بالای سرمایه‌گذاران برای بیت‌کوین است و باعث شد دیگر ارائه‌دهندگان مانند فیدلیتی و آرک نیز بیت‌کوین خریداری کنند.

در این میان، تحلیلگران در بررسی نمودارهای بیت‌کوین در تایم فریم ۳ و ۴ روزه تغییرات کمی را در طول روز گذشته مشاهده کرده‌اند.

با این حال، کاهش شاخص دلار آمریکا (DXY) که همبستگی معکوس با بیت‌کوین دارد، به عنوان یک رویداد مهم تلقی می‌شود. زمانی که DXY روند نزولی داشته باشد، بیت‌کوین اغلب روند صعودی دارد.

اکنون با وجود عقب‌نشینی جزئی قیمت بیت‌کوین، روند کلی همچنان صعودی است. مقاومت‌های کلیدی در ۶۰ تا ۶۱ هزار دلار و ۶۳ تا ۶۴ هزار دلار شکسته شده و اکنون به عنوان سطوح حمایتی جدید عمل می‌کنند.

اگر قیمت بیت کوین بتواند از سطح حمایتی فعلی جهش کند، سطوح مقاومت بعدی در حدود ۶۷ تا ۶۸ هزار دلار قرار دارند. عبور از این سطوح نیز راه را برای رسیدن به بالاترین قیمت‌های تاریخ، یعنی محدوده ۷۲ تا ۷۴ هزار دلار، هموار می‌سازد.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا