اخبار روز سینما

پیری باورنکردنی «مازیار لرستانی» پس از تغییر جنسیت / عکس

تصویری از مازیار لرستانی منتشر شده که نشان می دهد چهره وی پس از تغییر جنسیت کاملا پیر شده است. عکسی عجیب از کلوز آپ مازیار لرستانی منتشر شد که در آن مشاهده می شود چهره این بازیگر پس از تغییر جنسیت عوض شده است.

پیری باورنکردنی «مازیار لرستانی» پس از تغییر جنسیت / عکس

نوشته مازیار لرستانی به مناسبت روز بازیگر

مازیار لرستانی نوشت:

روز بازیگر مبارک… دلتنگم… برای… بازیگرانی که رفتند… و هیچ کس جای خالی آنها را برای #امین_تارخ عزیزم… و خیلی از عزیزان دیگر پر نکرد… و. .. برای #حسام_محمودی… که خیلی زود سفری ابدی را آغاز کرد… شماره تلفن حسام را به عنوان (پسرم حسام) در موبایلم ذخیره کردم… دوستش داشتم به خاطر… پویایی و مطالعه و آرامش و کشفش… و ادب ذاتی اش… روز بازیگر مبارک.

در این روز غمگینم… دلتنگ بازیگران محبوس شده، بازیگران احضار شده، بازیگران بیکار و بازیگرانی که جزو بازیگران مافیای هنر نیستند، هستم.

با عرض پوزش بابت شایعات سایبری مبنی بر جان باختن بازیگران. متاسفم برای بازیگران بیمار که با درد زندگی می کنند … متاسفم برای بازیگران فراموش شده … متاسفم برای روز بازیگر … برای بازیگر …

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا