اخبار ورزشی

پیروزی مس رفسنجان در برابر حریف ارمنی!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، شاگردان ساکت الهامی در تیم فوتبال مس رفسنجان که برای آمادگی پیش فصل راهی اردوی این هفته شده و به ارمنستان سفر کرده بودند، پس از چند جلسه تمرین، امشب جمعه 25 تیرماه در دیداری تدارکاتی برگزار شد. در ارمنستان در برابر متشکرم ایروان به میدان رفت و در پایان با نتیجه 2-1 پیروز شد.

این مسابقه در ورزشگاه اختصاصی برگزار می شود متشکرم و در سه دوره 35 دقیقه ای انجام شد. تیم میزبان در نیمه اول به گل رسید اما در ادامه محسن آذرباد در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند. همچنین در اواخر نیمه سوم فرشید باقری با یک سیو دیدنی گل دوم را به ثمر رساند تا مسی ها در نهایت با نتیجه 2-1 پیروز شوند.

شیر نر استفانی و ادموند اختر دو ستاره سرشناس فوتبال ارمنستان میهمانان ویژه این دیدار دوستانه بودند. لازم به ذکر متشکرم یکی از تیم های معروف فوتبال ارمنستان است که سابقه قهرمانی در لیگ ارمنستان را در کارنامه دارد و فصل گذشته در رتبه چهارم این لیگ قرار گرفت.

به گزارش پی ام آپ، تیم فوتبال مس رفسنجان که یکی از معدود تیم های ایرانی حاضر در اردوی خارج از کشور است، طی روزهای آینده یک بازی دوستانه دیگر در ارمنستان با یک تیم سطح بالای دیگر برگزار می کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا