به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد. و نوشت: شهادت پر افتخار 4 رزمنده غیور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در اقدام شیطانی و تجاوزکارانه اخیر هواپیماهای دشمن صهیونیستی به مناطقی از چندین استان را به جنابعالی تبریک و به فرماندهان و کارکنان شجاع تبریک می گویم. این قرارگاه و خانواده معظم شهدا.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

در میان مؤمنان کسانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند وفادار ماندند، و در میان آنها کسانی هستند که محبتشان برآورده شد، و در میان آنها کسانی هستند که منتظرند و ذره ای تغییر نکرده اند.

سلام علیکم

شهادت مفتخرانه چهار تن از رزمندگان غیور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در اقدام شرورانه و تهاجمی اخیر هواپیماهای دشمن صهیونیستی علیه مواضع در چند استان کشور به جناب عالی و دلاوران خطاب می نمایم. فرماندهان و پرسنل غیور این پایگاه و تسلیت به خانواده شهدا.

اقدامات نامشروع و غیرقانونی رژیم کودک کش صهیونیستی که با آمادگی عملیاتی پدافند هوایی کشور نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد، نشان از خطای محاسباتی و درماندگی این رژیم در میدان نبرد با رزمندگان کبیر دارد. جبهه مقاومت اسلامی به ویژه در غزه و لبنان، قطعاً عواقب تلخ آن برای اشغالگران غیرقابل تصور خواهد بود.

به ارواح پیروز شهدای گرانقدری که شجاعانه برای دفع تجاوزات و شرارت رژیم صهیونیستی قیام کردند و آگاهانه نام خود را در کتاب نورانی مجاهدان و شهدای راه آزادی و دفاع از قدس شریف نقش آفرینی کردند. ، نظام و میهن اسلامی; درود می فرستم و از درگاه خدا برایشان درجات عالی می طلبم; تداوم موفقیت و سربلندی رزمندگان غیور و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مقتدر مسلح کشور در انجام ماموریت های محوله به ویژه مقابله با تهدیدات و شرارت های دشمنان زیر پرچم نظام اسلامی. ولایت و رهبری رهبر کبیر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای برای شما آرزوی موفقیت دارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

2727

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما