اخبار استان‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز ملی سینما پیامی را بیان کرد! /جزئیات

در پیامی به مناسبت روز ملی سینما، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، با تبریک این روز به تمامی فعالان در حوزه سینما، سینما را به عنوان مردمی‌ترین هنر، به یاد آورد.

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ از استان چهارمحال و بختیاری، در پیام مدیر کل این اداره کل آمده است: هنر هفتم، هنر تبدیل خیال به واقعیت ملموس در قالب نور، صدا، حرکت و ثبت تاریخ برای همیشه، یکی از بزرگترین اختراعات بشر در ایران است. هنر اسلامی آنقدر بینندگان را به خود جذب کرده است که می توان آن را محبوب ترین هنر نامید. هنری که نه تنها دچار رکود نشد، بلکه با فناوری های مدرن تکمیل و تثبیت شد.

پیام احمدی در ادامه افزود: روز سینما یادآور تلاش‌های آشکار و پنهان اندیشمندان و هنرمندانی است که هنر را در بسیاری از محتواها وسیله رشد و توسعه جامعه خود قرار داده‌اند، روزی طنز، روزی درام، یک روز به عنوان ماجراجویی و یک روز به عنوان یک حماسه تاریخی.

وی همچنین با بیان اینکه سرزمین مهرپرور چهارمحال و بختیاری کانون استعدادهای ناب است، گفت: طبیعت بکر و مهمان نواز این استان با سبک زندگی منحصر به فرد خود صحنه های سینمایی خاصی را فراهم می کند که هنرمندان را برای خلق آثار بزرگ ترغیب می کند. این استان مهد هنرمندان درجه یک جهان است که دستاوردهای آنها در اجراهای متعدد و متوالی در جشنواره های ملی و بین المللی نهفته است.

در قسمت پایانی این پیام نیز آمده است: به عنوان خادم فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری، صمیمانه معتقدم که لازم است روز ملی سینما را برای تمامی خانواده بزرگ سینما از متفکر تا منتقد گرامی بداریم. به کارگردانان، نویسندگان، بازیگران، کادر فنی و مخاطبان عزیز تبریک می گویم، امیدوارم زحمات فراوان هنرمندان و دست اندرکاران فرهنگی و هنری استان بر درخشش بیش از پیش در این عرصه بیفزاید و مخاطبان عزیز با استقبال خوب خود مثل همیشه ترویج رشد و سرمایه گذاری در این صنعت هنر استراتژیک شوند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا