معاون اول رئیس جمهور شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را ابراز تاسف کرد و گفت: بویژه خون های ناروا مظلومان ریخته شده در راه آزادی قدس شریف. این مرد بزرگ و مقاوم باعث نابودی رژیم اشغالگر خواهد شد.»

به گزارش ایسنا، متن پیام محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور به شرح زیر است:

خدا خیرت بده

شهادت برادر مجاهد و فداکار یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی فلسطین را به امت اسلامی، ملت مقاوم فلسطین و حامیان آزادی قدس شریف در سراسر جهان تسلیت می گویم. (حماس).

از دست دادن مرد بزرگی که جان خود را وقف دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آزادسازی شهر مقدس و سرزمین های اشغالی کرد، عمیقا متاثر و اندوهگین هستم. شهید الصنوار اسیر شد، شکنجه شد و در نهایت مانند مردانه ایستاد و در حالی که پیرمردی روی صورتش نشسته بود به شهادت رسید.

نام السنوار در کتاب دلاوران و شهدای بزرگ امت اسلامی مانند شیخ احمد یاسین، عبدالعزیز رنتیسی، قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله نوشته شده است که تمام وجود خود را برای زنده نگه داشتن راه گذاشتند. مقاومت و مبارزه برای پایان دادن به اشغالگری و تحقق عدالت. گفته شد که آنها حق تعیین سرنوشت قانونی و مشروع و حق اساسی برای زندگی با عزت را قربانی کردند.

بی شک با حذف فیزیکی مجاهدان راه عزت و کرامت انسانی، نه تنها وقفه ای در مکتب و راه مقاومت ایجاد نمی شود، بلکه شهادت مفتخرانه آنان نیز بر حقانیت راهشان تاکید جدی خواهد داشت. الهام بخش رهبران و مجاهدان در راه عزت و آزادی.

بار دیگر اعلام می کنیم که دولت و ملت ایران در کنار مقاومت اسلامی خواهند بود و مطمئنیم خون شهدای مظلوم و مقتدر مقاومت همچون شهید یحیی السنوار پایه و اساس خواهد بود. تحقق آزادی ملت فلسطین از چنگال آپارتاید صهیونیستی.

اینجانب ضمن آرزوی سربلندی برای این شهید، این ضایعه را به محور مقاومت، همرزمان و همرزمان خود، خانواده محترم شهید و مردم بزرگ فلسطین و همه مسلمانان جهان تسلیت عرض می کنم و اجر جزیل و امیدوارم روح بلند ایشان مشوق همه آزادگان و دوستداران حقیقت و عدالت باشد.

راه آزادی و مقاومت با خون اینگونه شهدا همیشه روشن و استوار خواهد بود. انشاالله

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما