اخبار روز سینما

پیام رهبر انقلاب پس از شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یارانش

به گزارش بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و یاران گرانقدر وی را تسلیت گفتند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیده ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی جناب آقای دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همکاران گرامی این حادثه سانحه هوایی را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می‌گردیم.

با کمال تاسف و تاسف خبر تلخ شهادت عالم مجاهد، رئیس جمهور با تلاش و کوشش بسنده مردم، خادم الرضا علیه السلام جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حجت الاسلام والمسلمین آقای خادم الرضا علیه السلام را دریافت کردم. حاج سیدابراهیم رئیسی و یاران عزیزش درود بر شما باد.

این حادثه ناگوار در حین تلاش برای خدمت رخ داد. تمام دوران مسئولیت این بزرگوار و ایثارگر چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه قبل از آن، تماماً وقف تلاش بی وقفه در خدمت به مردم و کشور و اسلام بود.

عزیز رئیسی خستگی را نمی شناخت. ملت ایران در این حادثه دلخراش خدمتگزاری مخلص و ارزشمند را از دست داد. برای او رفاه و رضایت مردم که حاکی از رضایت خداوند است بر همه چیز ارجحیت داشت، از این رو آزار او از ناسپاسی و تمسخر برخی افراد شرور مانع از تلاش شبانه روزی او برای بهبود و بهبودی نشد. مسائل .

در این حادثه خطیر شخصیت های برجسته ای همچون حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه محبوب و مورد اعتماد تبریز جناب آقای امیر عبداللهیان، وزیر فعال و مبارز امور خارجه جناب آقای ملک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و گروه فرار و سایر همراهان نیز به رحمت الهی پیوستند.

اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می کنم و به مردم عزیز ایران تسلیت می گویم. بر اساس اصل 131 قانون اساسی، آقای مخبر در سمت ریاست قوه مجریه است و موظف است حداکثر ظرف مدت پنجاه روز با رؤسای قوای مقننه و قضائیه ترتیب انتخاب رئیس جمهور جدید را بدهد.

در پایان این مصیبت وارده را به مادر گرامی جناب آقای رئیسی و همسر محترم ایشان و سایر بازماندگان رئیس جمهور و خانواده محترم همکاران به ویژه پدر مجید جناب آقای آل هاشم صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای جنابعالی صبر و شکیبایی و رحمت واسعه مسئلت دارم. خداوند برای آن مرحوم

  • بیشتر ببین:
  • انتقال پیکر آیت الله رئیسی توسط امدادگران هلال احمر

بازنشر مطالب از شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر رسانه بازتاب آنلاین نیست.

پیام تسلیت مدیریت به مناسبت شهادت رئیسی و همکارانش در سانحه بالگرد

پیام رهبر انقلاب پس از شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یارانش

اخبار روز فوتبال را دنبال کنید

اخبار گوگل

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا