فوتبال روزانه اینستاگرام

بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و یاران شهیدش پنج روز عزای عمومی اعلام کردند.

متن پیام رهبر انقلاب پس از شهادت سید حسن نصرالله به این شرح است:

مجاهد کبیر پرچمدار مقاومت منطقه، عالم دین و رهبر فرزانه سیاسی، جناب سید حسن نصرالله رضی الله عنه در حوادث شب گذشته لبنان به فیض شهادت نائل آمد و به ملکوت پرواز کرد. سید عزیز مقاومت در دوران دفاع مقدس اجر دهها سال جهاد فی سبیل الله را دریافت کرد.

وی در حالی به شهادت رسید که برای دفاع از مردم بی‌سرپناه حومه بیروت و خانه‌های ویران شده‌شان و عزیزانشان تلاش می‌کرد، همان‌طور که دهه‌ها برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و سرزمین‌های غصبی برنامه‌ریزی و برنامه‌ریزی جهادی داشت. . شهرها و شهرک ها و خانه ها ویران شد و عزیزانشان قتل عام شدند. فیض شهادت بعد از این همه مبارزه مسلمانشان بود.

جهان اسلام شخصیت بزرگی را از دست داده است، جبهه مقاومت با پرچمی برجسته و حزب الله لبنان رهبری بی بدیل، اما برکات برنامه ریزی و جهاد چندین دهه آن هرگز از بین نمی رود. پایگاهی که وی در لبنان تأسیس کرد و به دیگر مراکز مقاومت جهت داد، نه تنها با از دست دادن او از بین نمی رود، بلکه به برکت خون او و سایر شهدای این حادثه نیرومند خواهد شد.

حملات جبهه مقاومت به بدنه فرسوده و در حال پوسیدگی رژیم صهیونیستی بیش از پیش تکان دهنده خواهد شد. ذات پلید رژیم صهیونیستی در این حادثه پیروز نشده است.

سید مقاومت، یک نفر نبود; مسیر و مدرسه ای بود و همینطور ادامه خواهد داشت. خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نیفتاد. خون شهید سید حسن بر زمین نمی ماند.

تقدیم به همسر عزیز سید عزیز که فرزندش سید هادی را در راه خدا به فرزندان عزیزش و خانواده شهدای این حادثه تقدیم کرد و به تک تک اعضای حزب الله به مردم عزیز اینجانب شهادت مظلومانه نصرالله و همرزمان شهیدش را تبریک و تسلیت عرض نموده و 5 روز عزای عمومی در ایران اسلامی اعلام می نمایم. خداوند شما را در کنار پدر و مادرتان قرار دهد.

پیام رهبر انقلاب به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما