اخبار ورزشی

پیام عجیب مربی تیم ملی برای هواداران!

مربی تیم ملی والیبال گفت: جوانان تیم نیاز به زمان دارند اما از تمام توان خود برای شادی مردم استفاده می کنیم.

به گزارش پی ام آپ، علیرضا طلوع کیان یک روز قبل از بازی تیم ایران مقابل آلمان گفت: ایران در هفته دوم لیگ ملت ها با سه تیم اروپایی و یک تیم آمریکایی بازی می کند. دو دیدار ایران مقابل آلمان و ایتالیا از ساعت 13 به وقت هلند برگزار می شود و آقای عطایی تمرینات را بر همین اساس برنامه ریزی کرد.

مربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: تمرینات با توپ را هم بر این اساس طراحی کردیم. ایران سال گذشته در لیگ ملت ها مقابل آلمان قرار نگرفت. شرایط آنها شبیه ایران است و در هفته اول سه باخت و یک برد را تجربه کرده اند. با توجه به اینکه ایران در رده یازدهم و آلمان در رده شانزدهم قرار دارند، این دیدار بسیار نزدیک خواهد بود.

طلوع کیان در خصوص اطلاعات کادرفنی درباره آلمان و سایر رقبا در هفته دوم تیم ملی تاکید کرد: با توجه به هفته اول اطلاعات خوبی از آلمان داشتیم اما رمز عبور خود را تغییر دادند. البته اطلاعات کافی داریم اما برایمان کمی سخت بود. تیم ایتالیا نیز برخی از بازیکنان خود را تغییر داد. ایتالیا دو کوارتربک عوض کرده و این کمی از بدشانسی ماست زیرا اطلاعات کادر مربیگری به یک سال قبل برمی گردد. ایتالیا بازی ایران مقابل آلمان را تماشا می کند و بازی نمی کند تا بتوانیم از آنها اطلاعات بگیریم. ما کار زیادی در پیش داریم و فضای رقابتی سخت است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا