به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین؛ بعد از پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران پیام تبریک اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و انجمن های فرهنگی و هنری به شرح زیر است:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتی نوشت:

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در دو هفته متوالی در میان شوک و اندوه شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد. منتخب مردم ایران، دکتر. مسعود پزشکیان اینجانب به تمامی دست اندرکاران انتخابات به ویژه همکارانم در وزارت کشور که با کمال اعتماد و صفا مأموریت نهایی حکومت مردمی را انجام دادند، تبریک و سپاسگزاری می کنم. پیروز انتخابات رهبری حکیم و فرزانه و ملت قهرمان ما بود که بار دیگر رویای دشمنان را برای تضعیف مشروعیت عمومی نهضت امام راحل (ره) و نظام ساخته آن بر هم زد. چراغی که خدا بر آن می تابد / احمقی که ریشش را بزند، ریشش می سوزد

مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی

مسعود پزشکیان رئیس مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی در بیانیه ای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

در یادداشت کاظم موسوی بجنوردی آمده است:

دکتر عزیز. مسعود پزشکیان

رئیس جمهور منتخب ایران

انتخاب شایسته ایشان با رای قاطع مردم در حماسه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که روز جمعه نیمه تیرماه برگزار شد، موجی از امید و آرزو را برانگیخت و مایه خوشحالی همگان شد. شما مظهر اراده هموطنانتان هستید و به شما تبریک می گویم و برای شما آرزوی موفقیت روزافزون در دستیابی به اهداف ملی خود دارم.

رضا کیانیان هنرمند باتجربه سینما، تئاتر و تلویزیون به انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به مسعود واکنش نشان داد. پزشکیان وی در صفحه مجازی خود نوشت:

«اقدامات مربوط به کلمات نیستند

توسط دولت پزشکیان بیایید مطالبات جدی داشته باشیم، ایران کشور 85 میلیون نفری است.

پس از اعلام نتایج چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون خا» در مطلبی که منتشر کرد، نوشت:

به نام خدا انتخابات با سربلندی مردم ایران به پایان رسید. تبریک به مردم عزیز ایران، تبریک به منتخبین آقای دکتر پزشکیان و طرفدارانش این انتخابات سه گروه داشت:

1-اصلاح طلبان 2-اصولگرایان 3-حدود 50 درصد افرادی که در انتخابات شرکت نکردند. بیایید گروه سوم را بشناسیم و به خواسته های آنها توجه کنیم.»

سیدعلی صالحی نیز بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از سعید جلیلی و رای او به مسعود پیشنهاد جدیدی برای رئیس جمهور منتخب دارد. پزشکیان نوشت: «دکتر پزشکیان عزیز حالا نوبت توست یا علی.»

بهنوش بختیاری وی همچنین نوشت: یادت باشه به افتخارت قسم خورده ای که هر کاری از دستت بر میاد برای حقوق هر ایرانی انجام بدی… فقر رو از بین ببری… روحیه بگیری… معجزه کنی… تنها امید ما اینه که شما.” و خوشحالم که آموزش شما قطعاً به شما وجدان داده است.

محمد صالح مفتاح، دبیر ستاد انتخاباتی سید و سیما نیز در توییتی نوشت: تبریک به آقای… پزشکیان; امیدوارم در انتخابات آینده مشارکت به سطوح بالاتری برسد و مردم به سیاست امیدوار شوند.

ایمان شمسایی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت و مدیرکل سابق مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت مشاوره پس از انتخاب مسعود به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران در پیامی که در اینستاگرام منتشر کرد، نوشت. :

سلام دکتر پزشکیان

رئیس جمهور محترم ایران

اینجانب به شما و هوادارانتان از سرزمین وحی تبریک می گویم و امیدوارم که رحمت نبی مکرم اسلام و ائمه طاهرین علیهم السلام شما و مردم را در بر گیرد و در تحقق اهداف خود موفق و موید باشید. وظایف

رئیس جمهور شهیدی که در استان شما در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کرد، ساده، سازنده و مردمی بود و به قول رهبر فرزانه انقلاب با دوستان و دشمنان انقلاب دوست بود.

امیدواریم با استعانت از امیرالمومنین که خود را شاگرد ایشان می داند راه رئیس جمهور شهید و همچون گذشته به ویژه در ایام دفاع مقدس و نمایندگی بزرگواران را ادامه دهید. مردم تبریز، شما به کار مردم و انقلاب ادامه خواهید داد.

راحله امینیان مجری برنامه تلویزیونی نیز به انتخاب مسعود واکنش نشان داد پزشکیان وی به عنوان نهمین رئیس جمهور کشورمان در صفحه مجازی خود نوشت:

و امروز…

به دکتر پزشکیان من به نهمین رئیس جمهور کشورمان تبریک می گویم که با 16 میلیون و 384 و 403 رای توانست رئیس جمهور شود. برای او آرزوی موفقیت دارم که قطعا روزهای سختی را به عنوان رئیس جمهور پیش رو خواهد داشت و باید خود را خدمتگزار همه مردم اعم از کسانی که به او رای داده اند و آنهایی که انتخاب نشده اند و همچنین 50 درصدی که به او رای داده اند بداند. امیدوارم همه آنها به وعده های خود به کشور و مردم آن پایبند باشند.

محمد سرشار نویسنده حوزه کودک عکسی از مسعود منتشر کرد پزشکیان او در یکی از داستان ها اینگونه واکنش نشان داد:

«برنده بزرگ این انتخابات مردم ایران و صندوق رأی بودند. از امروز مسابقات به پایان می رسد و فصل همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران عزیز آغاز می شود. برای دکتر مسعود پزشکیان برای ایشان در این مسئولیت بزرگ آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم ملا علی علیه السلام یاور و یاور ایشان باشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی خطاب به دکتر رئیس جمهور منتخب ایران پزشکیان تبریک گفت

حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی انتخاب مسعود را تبریک گفت. پزشکیان آورده است:

از مشارکت دلسوزانه و آگاهانه مردم عزیز کشورمان در دو انتخابات که پیام آن ها شنیدنی و دیدنی بود و همچنین رئیس جمهور منتخب ایران جناب آقای دکتر قدردانی می نماییم. مسعود پزشکیان تبریک می گویم و انشاالله با موفقیت شایسته دولت چهاردهم، ایران اسلامی بیش از پیش شاهد حضور و مشارکت مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی باشد.

این پیروزی باشکوه؛ نماد اراده و عزم ملی و مشت محکمی در دهان منتقدان نظام اسلامی – که سعی در رساندن مشکلات دیگر داشتند – و همه ما قدردان رهبری مدبرانه و رهبری رهبر معظم نظام اسلامی هستیم. انقلاب اسلامی در تمامی مراحل انتخابات.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌عنوان عالی‌ترین نهاد تصمیم‌گیری سیاسی علم و فرهنگ، این آرزو را دارد. موفقیت و سربلندی فراوان پزشکیان وی به عنوان چهاردهمین رئیس جمهور ایران اسلامی آماده است تا دولت چهاردهم را در مسیر اعتلا و پیشرفت کشور یاری کند و شاهد پیشرفت و ترقی باشد.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما