اخبار روز

پیام احساسی پرسپولیس به مناسبت درگذشت سعید راد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است:
ما هم غرق در یاد سعید راد شدیم و در غم از دست دادنش غمگین شدیم.
افسانه ای که بارها با نقش های نفس گیرش در پرده بزرگ همه ما را به وجد آورد و ما را در دنیای جادویی غرق کرد.
در این میان خانواده بزرگ پرسپولیس از دست دادن چهره سرشناسی که همیشه به پرسپولیسی بودنش افتخار می کرد به شدت اندوهگین شده اند و باید او را یکی از اولین ساکنان پرسپولیس دانست که شاهد خلق اسطوره پرسپولیس بوده است. ورزشکاری که از قهرمانی بولینگ به کسب قلب هوادارانش روی پرده رسید.
سعید راد طی یک سال گذشته از منظر پزشکی با مشکلات زیادی روبرو بوده است، اما غرور و مردانگی ذاتی او شاید کمتر کسی را متوجه این موضوع کرده است.
سرانجام امروز در روز اول امرداد 1403 باغی به دیار یورش برد.
یاد و خاطره سعید راد را هم با صدای خوش و خاص و هم با بازی های درخشانش در سینما و پرسپولیس گرامی خواهیم داشت. او حتی یک بار مربی پرسپولیس بود و بعدها به لطف حضور نوه اش آدام همتی به آرزویش یعنی بازی در پیراهن پرسپولیس جامه عمل پوشاند.
اگر با او صحبت می کردید، می فهمید که او مظهر “عشق و جنون” برای همه چیزهایی است که دوست داشت. او اغلب با سختی های عجیب زندگی «دوئل» می کرد، از «مرزها» و «خط قرمزها» می گذشت، به جنگ «فرمان» نمی داد، از «دادشاه» به عنوان دعانویس یاد می کرد. او هیچ اعتباری برای “هدف” قائل نشد. “قلب” نه از “میهن”. چشم “در چشم باد” و طوفان و یا زیر “برگ خورشید” در نهایت “مردن با عشق” را انتخاب کرد و با “عقاب ها” پرواز کرد.
او با معلم زنده یاد مرتضی احمدی دیدار خواهد کرد. معلمی که مدرسه را رها کرد از پرسپولیس و قهرمانی مجدد خوشحال شد. او حالا به عنوان همبازی اش در فیلم «آب» و عشقش روی سکوی امجدیه و آزادی، قهرمانی های مکرر پرسپولیس را می ستاید.
باشگاه پرسپولیس در سوگ این ضایعه، این ضایعه را به خانواده آن مرحوم بویژه آدام همتی بازیکن سابق قرمزها، خانواده بزرگ پرسپولیس و جامعه فرهنگی، هنری، سینمایی و تلویزیونی تسلیت می گوید.

نعمت بزرگ و خاطره بزرگ

258 258

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا