اخبار روز

پیامدهای درگیری یوسفی و دبیر; انجمن کشتی این برنامه را تحریم کرد

به گزارش خبرگزاری مگتو؛ علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی شامگاه دوشنبه در برنامه تلویزیونی قهرمان ایران حاضر شد. در این برنامه موضوعات مختلفی مطرح شد و البته برای دقایقی همه چیز جنجالی شد!

به گزارش تسنیم، مجری برنامه علیرضا دبیر در دیدار با وزیر اسبق ورزش در سخنانی به نماز مستحبی اشاره کرد اما کنایه یوسفی به مذاق رئیس فدراسیون کشتی خوش نیامد.

منشی ابتدا با خنده به موضوع پرداخت و گفت: «اگر خداوند ستار ایوبی را از من بگیرد، من در خیابان دراز می کشم.» بحث در مورد نفاق از سوی افرادی مطرح می شود که دنبال پیروان هستند. او مجری را هم به همین کار و وایرال شدن متهم کرد و البته به او گفت که «خارش پوست»!

عذرخواهی یوسفی در برنامه زنده حاضر نشد و منشی پس از مدت ها ناراحت از این موضوع در پایان سخنان خود این را گفت. یکی یکی از شروط او برای حضور در این برنامه این بود که نقش آفرینی کند. او گفت: «اگر ناراحتم، می‌توانی جواب بدهی؟» من عادت دارم امثال شما بخواهند وایرال شوند. چند روز پیش دیدم دو نفری که در سیاست بودند حرفی زدند، من زیاد آنها را در سیاست ندیدم. یکی وضعیت او کاملاً مشخص نیست، اما همین یکی وقتی احساس کردم بچه مسلمان است به او زنگ زدم و گفت: چه کار می کند؟

گفتم شما که اهل حرف زدن هستید یک سوال بپرسم: 40 سال برای این مملکت چه کردید؟ خدایا ببخش من هیچ وقت این حرف را نمی زنم اما به او گفتم مدال های من از وزن تو بیشتر است فقط یک حیطه تسلط من است… گفت چه کار کنم؟ گفتم نمی خواهی کاری کنی، در جلسه ای آبروی من را بردی، اما خودم به تو زنگ زدم.

پس از این اتفاقات، علیرضا دمیتر قصد خروج از برنامه را داشت اما ماند و به برنامه تلویزیونی پایان داد. اما پیگیری ها نشان می دهد که انجمن و عواملش دیگر در این برنامه تلویزیونی حضور نخواهند داشت و به نوعی این برنامه را تا اطلاع ثانوی تحریم کرده اند.

بنابراین بعید است در روزهای آینده سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و ملی پوشان در این برنامه حضور داشته باشند.

257 251

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا