اخبار روز

پیاده‌روی صدراعظم آلمان، تمامی برنامه‌های او را به هم ریخت!/ جزئیات آسیب جدی این سیاست‌مدار در حین پیاده‌روی!

بر اساس گزارش منابع رسانه‌ای از برلین، صدراعظم ۶۵ ساله آلمان، اولاف شولتز، در حین پیاده‌روی روز شنبه دچار حادثه شد. این خبر به نقل از منابع رسانه‌ای خود انتشار یافته است.

در حالی که رسانه‌های غرب، به ویژه رسانه‌های جمهوری‌خواه آمریکا، بارها درباره سلامت جسمی و ذهنی جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور، گمانه‌زنی کرده‌اند، خبر زمین خوردن صدراعظم آلمان، اولاف شولتز، حین ورزش، خبرساز شده است.

منابع رسانه‌ای از برلین پایتخت آلمان، به نقل از منابع رسانه‌ای خود، گزارش داده‌اند که شولتز، صدراعظم ۶۵ ساله این کشور، روز شنبه (دیروز) حین پیاده‌روی، دچار سانحه شد.

به گزارش «بلومبرگ»، صدراعظم آلمان در نتیجه افتادن حین دویدن به صورت آهسته، زمین خورد و صورتش کبود شده است.

بدین ترتیب، شولتز سفر کاری از قبل برنامه‌ریزی شده خود به ایالت هسن را لغو کرد. همچنین، در نتیجه این سانحه، صدراعظم آلمان قرار بود در یک جلسه عمومی با شهروندان «هرینگن» در ایالت هسن برگزار کند و همچنین در یک رویداد انتخاباتی حزب خودش (سوسیال دموکرات) شرکت کند، لیکن این برنامه‌ها نیز لغو شدند.

صدراعظم آلمان در حالی که اعلام کرده بود دچار جراحت سطحی شده، به برنامه‌های هفته آینده خود پایبند است. او قرار است در نمایشگاه خودرویی در مونیخ حضور یابد و روز چهارشنبه به سخنرانی برای قانونگذاران پارلمان بپردازد. همچنین در نشست گروه ۲۰ در دهلی نو پایتخت هند شرکت خواهد داشت.

صدراعظم آلمان در چندین بار مورد گمانه‌زنی درباره سلامت جسمی و ذهنی خود، به ویژه توسط رسانه‌های آمریکایی و جمهوری‌خواهان، قرار گرفته است. در حالی که او ۸۰ ساله و به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام نام کرده، مسن‌ترین نامزد در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شمار می‌رود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا