به گزارش مانیبان به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز شنبه بیست و یکم است. مهر 1403 گرایش خاصی دارد. بنابراین هر دو بازار داخلی و مونتاژی در دو روز گذشته به جز یک خودرو تاکنون ثابت مانده اند و جهشی نداشته اند.

همچنین نرخ دلار به عنوان یکی در میان عوامل مؤثر بر بازار خودرو، محصولات داخلی و مونتاژی تأثیری نداشته است.

قیمت خودروهای داخلی در تمامی محصولات افزایش یافت.

یدک کش های غیرمجاز در خیابان ها تجربه گرفتار شدن یک شهروند در دام کلاهبرداران را بخوانید.

دنا پلاس توربو اتوماتیک فول آپشن با قدرت 150 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و گشتاور 215 نیوتن متر در دور 2200-4800 تنها خودروی ایران خودرو است که در حال حاضر با قیمت بالای یک میلیارد تومان در بازار به فروش می رسد. خودروی مذکور امروز به قیمت یک میلیارد و سه میلیون تومان تحویل شاکی می شود.

پژو پارس TU5 یکی از معروف ترین محصولات ایران خودرو است که از ابتدای معاملات امروز با نرخ 900 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

شیفت پانوراما پژو 207 (به روز رسانی) یکی در میان محصولات پرطرفدار عرضه و تولید ایران خودرو، این خودرو تنها با رشد 12 میلیون تومانی است که هم در بازار داخلی و هم در بازار مونتاژی با تغییراتی مواجه شده و با قیمت 792 میلیون تومان به فروش می رسد. .

شاهین اتوماتیک جی یکی از خودروهای رده بالا است که توسط شرکت سایپا عرضه و تولید می شود. این خودرو امروز در بازار با قیمت 812 میلیون تومان به فروش می رسد.

ثبات قیمت در بازار داخلی و خارجی خودرو؛ تنها یک محصول از ایران خودرو نمودار قیمت میلیاردی شد

بازار مونتاژ خودرو تغییراتی مانند محصولات داخلی را تجربه نکرده است.

یکی یکی از مدرن ترین مدل های افراطی ماشین VX است. این خودرو از قابلیت ها و امکانات فنی منحصر به فردی برخوردار است که با قیمت 4.39 میلیارد تومان تعادل خود را در بازار فعلی حفظ کرده است.

مالیات خودروهای لوکس چقدر است؟

هیوندای توسان یکی از گران ترین محصولات کرمان موتور است که در بازار فعلی با قیمت چهار میلیارد و 120 میلیون تومان تحویل شاکی می شود.

Fidelity Prestige (7 نفره) یکی از محصولات لوکس مونتاژ شده با مدل 1403 است که امروز با قیمت دو هزار و 600 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما