اخبار روز سینما

پژمان جمشیدی و محسن کیایی در نمایش پپرونی برای دیکتاتور با همدیگر همبازی شدند

اخیراً اعلام شد که پژمان جمشیدی و محسن کیایی بار دیگر در نمایش پپرونی برای دیکتاتور به کارگردانی علی احمدی به صحنه تئاتر بازمی‌گردند.

«علی احمدی»، کارگردان شناخته‌شده تئاتر، قصد دارد برای سومین بار این نمایش موفق را به اجرا بگذارد. پپرونی برای دیکتاتور در دوره‌های قبلی خود بیش از 45 هزار تماشاگر را به خود جذب کرده و به یکی از پرفروش‌ترین آثار تئاتر در دهه 90 تبدیل شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


پژمان جمشیدی و محسن کیایی به تئاتر بازمی‌گردند

«پژمان جمشیدی» و «محسن کیایی» که در دو دوره گذشته نیز نقش‌های اصلی را ایفا کرده‌اند، بار دیگر در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند. «خسرو احمدی» به عنوان تهیه‌کننده، «امیرسپهر تقی‌لو» و «سیدعماد عامری» به عنوان مجریان طرح و «سجاد باقری» به عنوان مدیر تولید در این نمایش حضور دارند.

اطلاعات تکمیلی در مورد تاریخ و مکان اجرا و سایر عوامل نمایش به زودی اعلام خواهد شد.

پژمان جمشیدی

«پژمان جمشیدی» و «محسن کیایی» از بازیگران بسیار محبوب ایرانی هستند که در آثار کمدی زیادی حضور پیدا کردند. آخرین حضور «جمشیدی» در سینما، مربوط به فیلم تگزاس 3 است که در دو قسمت قبلی هم حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تئاتر پپرونی برای دیکتاتور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا