اخبار ارز دیجیتال

پِی‌پِی، میم‌کوین ترند این روزها، رکورد قیمت خود را شکست!

میم‌کوین‌ پِی‌پِی (PeiPei)، یکی از رمزارزهای ترند بازار در روزهای اخیر، عملکرد درخشانی را طی ۲۴ ساعت گذشته از خود به نمایش گذاشته و موفق شده سقف تاریخی جدیدی را به ثبت برساند.

قیمت این میم‌کوین طی این مدت با افزایشی ۳۸ درصدی به اوج ۰.۰۰۰۰۰۰۲۹۲۳ دلار رسیده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، میم‌کوین پِی‌پِی با ترکیب میم‌ پپه قورباغه و برخی عناصر فرهنگی چینی، در بستر بلاکچین اتریوم ایجاد شده است. کارمزد صفر درصد خرید و فروش این توکن، جذابیت زیادی برای معامله‌گران دارد.

همچنین، لیست شدن اخیر پِی‌پِی در برخی صرافی‌ها نظیر کوین‌استور (Coinstore)، دیجی‌فینکس گلوبال (DigiFinex Global) و اسند‌اکس (AscendEX)، آن را در مرکز توجهات قرار داده و موجب گسترش دسترسی کاربران به این توکن شده است.

پیش از این نیز صرافی‌هایی نظیر ال‌بانک (LBank)، مکسی (MEXC)، بیت‌مارت (BitMart)، پولونیکس (Poloniex)، یونی‌سواپ (Uniswap) و گیت‌.آی‌او (Gate.io)، توکن پِی‌پِی را لیست کرده بودند. این مشارکت‌ها، نقدینگی پِی‌پِی را افزایش داده و جایگاه آن را در بازار رقابتی میم‌کوین‌ها بهبود بخشیده‌اند.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا