اخبار خودرو

پولستار BST در فستیوال سرعت گودوود ؛ کانسپتی خیره کننده با پیشرانه قدرتمند برقی

پولستار BST در فستیوال سرعت گودوود ؛ کانسپتی خیره کننده با پیشرانه قدرتمند برقی

برند Polestar قصد دارد یک مفهوم بسیار زیبا و جذاب را در جشنواره گودوود اسپید ارائه دهد. این مفهوم مدرن BST نام دارد و یک مدل ورزشی را پیش نمایش می دهد. این خودروی مفهومی نیز مانند دیگر محصولات این شرکت به موتور تمام الکتریکی مجهز شده است.

در واقع کانسپت Polestar BST بر اساس کانسپت O2 که در سال 2022 معرفی شد توسعه یافته است. نسخه تولید انبوه این خودرو در واقع یک مدل ارتقا یافته از Polestar 6 خواهد بود. طراحی شده و کاملاً تهاجمی به نظر می رسد. از بارزترین ویژگی های نمای بیرونی این خودرو می توان به شکاف بزرگ جلو، شکاف دوبل در کاپوت، رکاب های کناری، استفاده از دوربین به جای آینه های معمولی، چرخ های بزرگ 22 اینچی و بال بزرگ اشاره کرد. عقب جذابیت این خودروی مفهومی با استفاده از ترکیب رنگ و طراحی خاص بدنه تکمیل شده است.

مشخصات فنی احتمالی کانسپت Polestar BST

اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی کانسپت BST وجود ندارد، اما می دانیم که Polestar 6 با موتور 884 اسب بخاری به دست مشتریان خواهد رسید. گفته می شود شتاب این خودرو 3.2 ثانیه خواهد بود. با توجه به این مشخصات می توان حدس زد که در کانسپت BST، موتور ظرفیت تولید حدود 1000 اسب بخار قدرت را دارد و شتاب آن احتمالا حدود 3 ثانیه است.

Polestar BST در جشنواره سرعت گودوود. مفهومی چشمگیر با پیشرانه الکتریکی قدرتمند.
پولستار BST در فستیوال سرعت گودوود ؛ کانسپتی خیره کننده با پیشرانه قدرتمند برقی

علاوه بر کانسپت BST، Polestar 6 نیز برای اولین بار در جشنواره سرعت گودوود در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. این خودرو که بر اساس پلتفرم جدید PPA توسعه یافته است، از سال 2026 به بازار عرضه می شود. سدان Polestar 5 بر اساس این پلت فرم تولید می شود که با پورشه تایکان رقابت می کند.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا