اخبار روز سینما جهان

پول‌دارترین سلبریتی‌های کره در ۲۰۲۴

در دنیای سرگرمی های کره ای، بازیگران زن همچنان تماشاگران را با بازی های درخشان خود مجذوب خود می کنند. از ابتدای سال جاری، بازیگران زن سرشناسی زیادی بوده اند که تاثیر قابل توجهی در صنعت سرگرمی داشته اند و با شکستن سد برابری دستمزد، به پردرآمدترین بازیگر زن کره جنوبی تبدیل شده اند.

در اینجا نگاهی به دارایی خالص پنج بازیگر زن کره ای پردرآمد در حال حاضر داریم.

1. لی یونگ آه (55 میلیون دلار)

لی یونگ آئه (Lee Young-ae) بازیگر و مدل معروف کره ای است که قبل از ورود به دنیای درام و فیلم با حضور در تبلیغات تجاری به شهرت رسید. یکی از کارهای برجسته او بازی در نقش «یانگوم» در سریال «جواهری در قصر» است. او در سال 2006 به عنوان اولین بازیگر زن کره ای که در هیئت داوران جشنواره بین المللی فیلم برلین حضور داشت، تاریخ ساز شد. او از سال 2007 سفیر جهانی یک برند لوازم آرایشی لوکس بوده و در سال 2020 به عنوان سفیر عینک Ferragamo انتخاب شد.

2. لی جی یون (50 میلیون دلار)

ثروتمندترین بازیگران زن کره ای در سال 2024 چه کسانی هستند؟

Lee Ji-eun که بیشتر با نام IU شناخته می شود، به عنوان یک بت برجسته در صنعت سرگرمی کره شناخته می شود. موفقیت چشمگیر او نه تنها در عرصه بازیگری بلکه صنعت موسیقی را نیز در بر می گیرد. شاید او پردرآمدترین بازیگر زن نباشد، اما مطمئناً ثروتمندترین خواننده زن کی پاپ است. او فراتر از حرفه موسیقی، با نقش های مختلف در سریال ها و فیلم های مختلف از جمله «آجوشی من» و «هتل دل لونا» وارد دنیای بازیگری شده است. لازم به ذکر است وی در تبلیغات سامسونگ نیز حضور داشته و همکاری وی با برندهای معتبری همچون گوچی و نیوبالنس نشان از جایگاه و محبوبیت وی در سطح بین المللی دارد.

3. Song Hye-kyu (42 میلیون دلار)

ثروتمندترین بازیگران زن کره ای در سال 2024 چه کسانی هستند؟

سونگ هی کیو از زمان اولین حضورش در دنیای بازیگری، با استعداد و تطبیق پذیری خارق العاده خود مخاطبان را مجذوب خود کرده است. او که به خاطر نقش‌هایش در درام‌های عاشقانه شناخته می‌شود، طرفداران بین‌المللی به‌ویژه در سریال‌های پاییز در قلب من، نسل خورشید، شکوه، استاد بزرگ و ملکه‌ها به دست آورده است. . این بازیگر فراتر از حرفه بازیگری، با برندهای لوکس مختلفی مانند Fendi، Bottega Veneta، LG، Hyundai و SK Telecom همکاری داشته است.

4. Go Heon-Jung (38 میلیون دلار)

ثروتمندترین بازیگران زن کره ای در سال 2024 چه کسانی هستند؟

گو هیون جونگ (گو هیون جونگ) یک هنرپیشه کهنه کار است که اخیراً بازگشت قابل توجهی در این صنعت داشته است. او به خصوص به خاطر نقشش در یکی این سریال با نام «ساعت شنی» به عنوان یکی از پربیننده ترین سریال های کره ای شناخته می شود. پس از طلاق، هیون جونگ با حضور در سریال های “ملکه سئوندوک”، “دامول” و “دختر نقابدار” جایگاه خود را به عنوان یک ستاره برتر بازیابی کرد. در سال 2010، او آژانس استعدادیابی خود را به نام شرکت IOK تأسیس کرد. هئون یونگ نیز سال بعد کتابی در مورد مراقبت از پوست نوشت با عنوان “ترکیب گو هئون جونگ”. در کنار این فعالیت ها او با برند پوشاک، کفش و کیف خود وارد صنعت مد شد و خط تولید لوازم آرایشی خود را راه اندازی کرد.

5. باه سوزی (35 میلیون دلار)

ثروتمندترین بازیگران زن کره ای در سال 2024 چه کسانی هستند؟

بائ سوزی، معروف به بائ سوزی، نمونه بارز انتقال موفق از صنعت موسیقی به سینما است. او به عنوان یک یکی او به عنوان یکی از اعضای سابق گروه دخترانه Miss A به شهرت رسید و سپس وارد دنیای بازیگری شد و اولین نقش خود را در مجموعه تلویزیونی “رویای طولانی” ایفا کرد. پس از آن در چندین فیلم و سریال از جمله «بی خانمان» و «استارتاپ» بازی کرد. سوزی با توجه به توانایی های بازیگری و ظاهر جذابش به سرعت تبدیل شد یکی او به یکی از محبوب ترین بازیگران زن در کره جنوبی تبدیل شد. بائه سوزی همچنین به دلیل مهارت های مدلینگ خود شناخته شده است. او با برندهای معروفی مانند Dior، Guess و Lancôme همکاری داشته است یکی او به عنوان یکی از محبوب ترین چهره های تبلیغاتی در کره جنوبی شناخته می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا