اخبار روز

پوشاندن پلاک ممنوع است. جریمه: 400 هزار تومان


به گزارش مانیبان، جانشین پلیس راهور تهران از اعمال قانون برای بیش از 50 هزار خودروی سواری به دلیل روکش شدن پلاک خیابان های تهران خبر داد. سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی درباره اجرای طرح پلیس مبارزه با خودروها و خودروهای دارای پلاک مخدوش گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 50 هزار دستگاه موتورسیکلت و خودرو به دلیل تخلف در پوشش پلاک و پلاک مشمول قانون شدند. اثر ال نیز در همان محل حذف شده است.

او تاکید کرد که ثبت نام در واقع است یکی یکی از ارکان شناسایی وسایل نقلیه است، گفت: به همین دلیل پلاک خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است و پلاک جلو و عقب خودروها و موتورسیکلت ها باید خوانا و واضح باشد.

بهرام آبادی با تاکید بر اینکه پوشش پلاک های ناخوانا و تغییر پلاک خودروها ممنوع است، گفت: حتی اگر این اقدام عمدی باشد علاوه بر جریمه رانندگی به دادسرا نیز معرفی می شود.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، نصب ماسک بر روی پلاک و استفاده از طلق در پلاک خودروها را ممنوع اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به اعمال نرخ های جدید برای جرایم راهنمایی و رانندگی گفت: در گذشته جریمه تخلفات پوشش پلاک خودرو 60 هزار تومان بود در حالی که با نرخ های جدید جریمه پوشش پلاک به 400 هزار تومان رسید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا