اخبار روز سینما

پوستر فیلم The Shadow Strays منتشر شد

پوستر فیلم The Shadow Strays به کارگردانی «تیمو توجاژانتو» منتشر شده است، این فیلم درباره‌ی یک آدمکش است که با چالش‌های خطرناکی روبرو می‌شود.

پوستر رسمی The Shadow Strays به کارگردانی «تیمو توجاژانتو»، فیلم‌ساز مطرح آثار ترسناک و اکشن، منتشر شد. این فیلم داستان یک آدمکش جوان را روایت می‌کند که برای نجات یک پسر جوان از چنگ گانگسترها، از سازمان مخفی خود جدا می‌شود. این تصمیم او را به مجموعه‌ای از حوادث خطرناک و خشونت‌آمیز می‌کشاند که زندگی‌اش را به طور جدی تهدید می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


پوستر فیلم The Shadow Strays منتشر شد

«تیمو توجاژانتو» که پیش از این با فیلم‌های موفقی مانند V/H/S/94 و The Night Comes for Us توانسته بود توجه منتقدان و تماشاگران را جلب کند، این بار نیز با اثر The Shadow Strays به سینما بازگشته است.

 فیلم The Shadow Strays

«توجاژانتو» برای این پروژه از ترکیبی از بازیگران باتجربه و جوان استفاده کرد که شامل ـآئورا ریبرو»، «هانا مالاسان»، «تاسکیا نامیا»، «آگرا پیلیانگ»، «اندری ماشادی»، «آدینیا ویراستی»، «نوبویوکی سوزوکی»، «تانتو گینتینگ»، «علی فیکری» و کین وا چو هستند که هرکدام در نقش‌های کلیدی این فیلم ظاهر خواهند شد.

این فیلم قرار است در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآید؛ اما تاریخ دقیق اکران عمومی آن هنوز اعلام نشده است. انتظار می‌رود که The Shadow Strays با توجه به کارگردانی «توجاژانتو» و تیم بازیگری قوی خود، به یکی از فیلم‌های مورد انتظار سال تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Shadow Strays چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Bloody-disgusting

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا