به گزارش خبرنگار خبرگزاری بازتاب آنلاین از اندیمشک، مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره تئاتر استان برنا با حضور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک و مسئولان ارشد این شهرستان در این جشنواره برگزار شد. .

یوسف زمانی سل با قدردانی از هفته وحدت و هفته دفاع مقدس گفت: حوزه هنری آنچنان که باید مورد حمایت قرار نگرفته است که نیازمند توجه بیشتر در این زمینه است.

فرماندار اندیمشک به نقش و اهمیت هنر در جامعه اشاره کرد و افزود: هنر در کنار ورزش برای تقویت و شادابی روحیه جامعه مهم و تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم در راستای حمایت از هنر گام های مثبتی برداریم، تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و هنری شهرداری ها باید حمایت بیشتری داشته باشند و همچنین شهرهای بزرگ باید پیگیر اجرای این فرهنگی و هنری باشیم. برنامه های هنری به صورت هفتگی .

حمیدی بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و رهبری اسلامی شهرستان اندیمشک ضمن ارائه گزارشی از جشنواره تئاتر برنا گفت: این جشنواره استعدادیابی جوانان علاقمند به صحنه تئاتر و کارگردانان مشتاق را دنبال می کند. و حاصل آن راهنمایی و آموزش برگزیدگان و معرفی آنها به جشنواره تئاتر است. پرچم ملی لاله های قرمز است.

همچنین محمد یاقوت پور دبیر سومین دوره جشنواره تئاتر استانی برنا با تشریح اقدامات انجام شده، به طرح جشنواره اشاره کرد و افزود: رویکرد جشنواره تئاتر برنا آموزش محور و همچنین استعدادیابی برای جوانان است. گردهمایی مردم و کارگردانان یکی از اهداف مهم ما در این جشنواره است.

این جشنواره از امروز 28 آغاز می شود شهریور با حضور 15 گروه از 10 شهر خوزستان به میزبانی تالار خورشید اندیمشک آغاز شد و تا 31 ادامه داشت. شهریور ادامه خواهد یافت

46

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما