اخبار روز سینما

پوستر جدید فیلم فراری منتشر شد

فیلم فراری کمپانی نئون، یکی از موردانتظارترین فیلم های سال 2023، به تازگی پوستر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است که انزو فراری را در ژستی جالب نشان می دهد.

به تازگی خبر انتشار پوستری جدید توسط شرکت نئون منتشر شده است. فیلم فراری به کارگردانی مایکل مان. این فیلم در تاریخ 25 دسامبر 2023 (4 دی 1402) در تمامی سینماها اکران خواهد شد.

پوستر جدید فیلم فراری

در این پوستر انزو فراری با بازی «آدام درایور» در حالی مقابل چراغ های جلوی یک خودروی قرمز ایستاده است که شرکت فراری در شرایط بحرانی قرار دارد و به وضعیت مطلوب نرسیده است.

فیلم فراری

خلاصه فیلم فراری: در تابستان 1957، «انزو فراری» با شرایط بحرانی روبرو می شود. کارخانه ای که او و همسرش ده سال پیش تاسیس کردند در معرض ورشکستگی قرار دارد. مرگ پسرشان دینو به ازدواج آنها لطمه وارد می کند. انزو سعی می کند پسرش لینا لاردی را به عنوان پسر رسمی خود معرفی کند. تمایل شدید انزو برای برنده شدن او را به مسابقات 1000 مایلی سوق می دهد.

«انزو فراری» یکی از مهم ترین نام های تاریخ تولید خودرو و مسابقات اتومبیل رانی است. او در 20 فوریه 1898 به دنیا آمد (1 اسفند 1276) در مودنا ایتالیا به دنیا آمد و در 14 اوت 1988 درگذشت (23). مرداد 1367) درگذشت. انزو فراری بنیانگذار فراری است که به یکی از برندهای معروف و محبوب در صنعت خودرو تبدیل شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا