اخبار روز سینما

پوستر جدید فصل هفتم انیمه My Hero Academia منتشر شد

در فروردین سال جاری، تایید شد که فصل هفتم انیمه “My Hero Academia” در حال ساخت است. در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدید این فصل منتشر شده است. شبکه Funimation و استودیو Toho اخیراً پوستر جدید انیمه “My Hero Academia” را منتشر کرده‌اند که نسخه کامل‌تر و رنگی پوستری است که در فروردین ماه منتشر شده بود. در این پوستر، دکو حضور دارد. با این حال، زمان شروع فصل هفتم انیمه “My Hero Academia” هنوز مشخص نشده است.

“My Hero Academia” یک انیمه محبوب است که بر اساس مانگایی با همین نام اثر کوهی هوریکوشی ساخته شده است. اولین شماره این مانگا در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و همچنان انتشار شماره‌های جدید آن ادامه دارد. تا به حال، ۱۳۸ قسمت اصلی و ۸ قسمت OVA از انیمه “My Hero Academia” تولید و پخش شده است. ماساهیرو موکای به عنوان کارگردان و یوسوکه کورودا به عنوان نویسنده فصل هفتم این انیمه بازگشتند. همچنین، استودیو BONES نیز برای ساخت فصل هفتم انیمه “My Hero Academia” بازگشت کرده است.

تا به حال، ۳۷ شماره از مانگای “My Hero Academia” منتشر شده است. همچنین، ۶ فصل از این انیمه تولید و پخش شده‌اند و سه فیلم به نام‌های “My Hero Academia: Two Heroes” (محصول سال ۲۰۱۸)، “My Hero Academia: Heroes Rising” (محصول سال ۲۰۱۹) و “My Hero Academia: World Heroes’ Mission” (محصول سال ۲۰۲۱) نیز ساخته و منتشر شده‌اند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا