اخبار روز سینما جهان

پوسترهای استفاده نشده در فیلم بیوه سیاه لو رفت! /عکس

بیوه سیاه یکی از جدیدترین فیلم‌های منتشر شده از دنیای سینمایی مارول است. پوسترهای استفاده نشده فیلم بیوه سیاه پخش شد و توجه طرفداران را به خود جلب کرد.

بیوه سیاه یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ است که بر اساس شخصیتی به همین نام از مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم محصول مارول استودیو و توزیع شده توسط استودیو والت دیزنی، بیست و چهارمین فیلم دنیای سینمایی مارول محسوب می شود. اخیرا پوسترهایی از این فیلم منتشر شده است که تا به حال مورد استفاده قرار نگرفته و در زمان اکران برای این فیلم تبلیغی نشده است.

این فیلم توسط کیت شورتلند بر اساس فیلمنامه ای نوشته شده توسط  اریک پیرسون و اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف و همچنین فلورانس پیو، دیوید هاربر، OT فاگبنلی، اولگا کوریلنکو، ویلیام هرت، ری وینستون و ریچل وایس ساخته شده است.

پوسترهای استفاده نشده در فیلم بیوه سیاه لو رفت! /عکس

پوسترهای استفاده نشده فیلم Black Widow

داستان فیلم پس از وقایع کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (2016) اتفاق می‌افتد و رومانوف پس از کمک به استیو راجرز با سرپیچی از قراردادهای سوکوویا، تنها می‌ماند و تحت تعقیب دولت است و باید با توطئه‌ای از گذشته‌اش مقابله کند.

توسعه Black Widow در آوریل 2004 توسط Lionsgate با نویسندگی و کارگردانی دیوید هیتر آغاز شد. این پروژه ادامه پیدا نکرد و حقوق فیلم برای این شخصیت تا ژوئن 2006 به مارول استودیوز بازگردانده شد. جوهانسون این شخصیت را در چندین فیلم دنیای سینمایی مارول بازی کرد که با Iron Man 2 در سال 2010 شروع شد، که در آن مارول درباره ساخت یک فیلم انفرادی بر اساس این شخصیت صحبت کرد.

تولید این فیلم در سال 2017 آغاز شد و شورتلند برای کارگردانی در سال 2018 استخدام شد. جک شفر و ند بنسون قبل از استخدام اریک پیرسون در این فیلمنامه با یکدیگر همکاری کردند. فیلمبرداری از ماه مه تا اکتبر 2019 در نروژ، بوداپست، مراکش، استودیو Pinewood در انگلستان و آتلانتا و Macon، جورجیا انجام شد.

در اینجا چند پوستر تبلیغاتی استفاده نشده برای Black Widow آمده است:

پوسترهای استفاده نشده فیلم Black Widow
پوسترهای استفاده نشده فیلم Black Widow
پوسترهای استفاده نشده فیلم Black Widow
پوسترهای استفاده نشده در فیلم بیوه سیاه لو رفت! /عکس

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا