اخبار ارز دیجیتال

پنگوئن‌های چاق به بازی پیکسل‌ورس می‌روند! رشد قیمت رمزارز PIXFI!

دنیای پیکسل‌ورس (Pixelverse)، یک بازی مبارزه‌ای مبتنی بر مأموریت در دنیای سایبرپانکی، از ادغام شخصیت‌های پنگوئن‌های چاق (Pudgy Penguins) در مینی‌گیم تلگرام خود خبر داد.

به گزارش رمز ارز نیوز، پنگوئن‌های چاق مجموعه‌ای از آثار هنری دیجیتال مبتنی بر بلاکچین هستند که از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) تشکیل شده‌اند.

مجموعه NFT پنگوئن‌های چاق شامل ۸۸۸۸ تصویر منحصربه‌فرد است که روی بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند. با وجود کاهش ۸۶ درصدی در فروش این مجموعه طی ۲۴ ساعت گذشته، در یک ماه اخیر شاهد افزایش ۱۰۱ درصدی فروش بوده‌ایم. در حال حاضر این مجموعه دارای ۵۱۷۱ مالک است.

به‌روزرسانی اخیر پیکسل‌ورس به کاربران اجازه می‌دهد که پیش از راه‌اندازی رسمی بازی پنگوئن‌های چاق در سال ۲۰۲۵، با این شخصیت‌ها در بازی پیکسل‌ورس بازی کنند.

قابل توجه است که پنگوئن‌های چاق با عرضه‌کننده‌ دامنه‌های وب ۳، یعنی Unstoppable Domains همکاری کرده‌ تا به کاربران امکان دسترسی به دامنه‌های pudgy خود را بدهد. این همکاری که در ۱۰ جولای اعلام شد، به دارندگان دامنه اجازه می‌دهد که تنها با استفاده از دامنه‌ خود وارد دنیای مجازی شوند.

از طرف دیگر، توکن اصلی پلتفرم پیکسل‌ورس یعنی PixFI در ۱۸ جولای در صرافی بای‌بیت لیست شد. کاربران می‌توانند از طریق شبکه اتریوم با این توکن معامله کنند.

پیکسل‌ورس ادعا می‌کند بیش از ۱۰ میلیون کاربر تلگرام، ۵۰۰ هزار کاربر دیسکورد، ۳ میلیون کاربر توییتر و ۱۳ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

پیکسل‌ورس همچنین از پیوستن به سایر ارزهای دیجیتال محبوب مانند دوج‌کوین (DOGE) و میو (Mew)، میم‌کوین مبتنی بر سولانا، خبر داده است.

به طور کلی، پیکسل‌ورس با این اقدامات، در حال گسترش نفوذ خود در دنیای ارزهای دیجیتال است. ادغام شخصیت‌های محبوب NFT و لیست شدن توکن بومی این پلتفرم، باعث بهبود تجربه کاربری و افزایش پذیرش این بازی خواهد شد.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا