اخبار روز سینما

پنج نفر در رابطه با مرگ متیو پری مجرم شناخته شدند

طبق گزارش کالبدشکافی « متیو پری » بازیگر سریال دوستان. اکنون پنج نفر به اتهام ارتباط با مرگ او با ماده کتامین، با اتهامات فدرال مواجه شده‌اند.

یک سال پیش، بازیگر معروف سریال فرندز، «متیو پری»، به علت تأثیرات حاد کتامین درگذشت. به گزارش منابع قانونی، این دستگیری‌ها در یک عملیات صبحگاهی پنج‌شنبه صورت گرفت. این پنج نفر، که دو تن از آن‌ها پزشک هستند، به اتهام توطئه برای توزیع کتامین متهم شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین سیتکام های تاریخ تمام دوران

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


پنج نفر در رابطه با مرگ متیو پری مجرم شناخته شدند

طبق ادعای منابع فدرال، دو پزشک یاد شده به عنوان منابع اولیه تأمین کتامین عمل کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد که در مقطعی، هزینه تهیه این ماده برای «پری» بیش از حد شده و او به منبع دیگری، از جمله زنی که به «ملکه کتامین» لس آنجلس معروف است، روی آورد.

دو نفر از مظنونان که در کیفرخواست شناسایی شده‌اند، شامل «جاسوین سانگا»، معروف به «ملکه کتامین» و «سالوادور پلاسنشیا»، پزشک دارای مجوز که به دکتر پی شهرت دارد، می‌شوند.

در کیفرخواست ادعا شد که «پلاسنشیا» در تعاملات متعددی با دیگر همدستان برای فروش کتامین مشارکت داشته است. آن‌ها از پیام‌های رمزگذاری شده و زبان کدگذاری شده‌ای که در آن کتامین را دکتر پپر می‌نامیدند، برای توزیع مواد خود استفاده کرده‌اند.

در این کیفرخواست به مرگ شخص دیگری که با حروف اختصاری C.M شناخته می‌شود، نیز اشاره شده است.

متیو پری

اتهامات در یک کنفرانس خبری در روز پنج‌شنبه توسط دادستان ایالات متحده برای لس آنجلس و رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده اعلام خواهد شد.

پس از مرگ بازیگر سریال فرندز ، برخی از همدستان ادعا شده تلاش کردند تا ارتباط خود را با او قطع و شواهد را از روی گوشی‌های خود پاک کنند،

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اتهامات چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: ABC News

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا